Ja silti naiset lankee siihen...täytyy niiden naiste päässäkin jotain purua olla kun tuollasen matkaan lähtee.eihän tuo nyt se fiksuin tapa ole naisia "iskeä" : /
Ja silti naiset lankee siihen...täytyy niiden naiste päässäkin jotain purua olla kun tuollasen matkaan lähtee.eihän tuo nyt se fiksuin tapa ole naisia "iskeä" : /
Hoitoon joutais koko äijäeihän tuo nyt se fiksuin tapa ole naisia "iskeä" : /
Taas se nähdään, tavallisest sinkku-iskästä ei kukaan välitä.. Pitää olla vähintään se Amerikanuros :''(:x nyt pitäs miettii jotain muuta...dwayne johnsson
Joo lopetetaan vaan ,ei se oo ansainnu meijän ketjussa paikkaa.Miks te siittä puhutte, ku pilaa koko ketjun. Mä en viihti ees mainita nimmee, ku tekkee pahhaa...
Höpsis mussu :kiss:Taas se nähdään, tavallisest sinkku-iskästä ei kukaan välitä.. Pitää olla vähintään se Amerikanuros :''(
ei pidä paikkaansa:kiss:Taas se nähdään, tavallisest sinkku-iskästä ei kukaan välitä.. Pitää olla vähintään se Amerikanuros :''(
Olikohan se Viivi Avellan joka joskus jossain haastettulassa kertoi että hänelle pitää olla vaaleaihoinen skandinaavinen mies eikä mikään etelänhedelmä, haukuttiin rasistiksi Ilmeisesti ihmisellä ei saa olla omaa mies/naismakuaHöpsis mussu :kiss:
No hei camoon, saa kai sitä ajatella ketä haluaa, vaikka todellisuudessa joku "tavismies" oiskin paljon parempi..tuskin miehetkään haaveilee jostain naapurin Marjatasta vaan ennemmin jostain julkkistypystä? Ja silti ottavat jonkun ihan norminaisen, ehkä?Taas se nähdään, tavallisest sinkku-iskästä ei kukaan välitä.. Pitää olla vähintään se Amerikanuros :''(
Jos mä sinkkuuntuisin niin mieluiten varmaankin suomalaisen kanssa olisin sillä ne todennäköisyydet onnistua eri kulttuurista tulevan kanssa on heikommat..mutta en poissulkis sitäkään jos tuntuis oikealta siis olla yhdessä eri kulttuurista tulevan kanssa.Olikohan se Viivi Avellan joka joskus jossain haastettulassa kertoi että hänelle pitää olla vaaleaihoinen skandinaavinen mies eikä mikään etelänhedelmä, haukuttiin rasistiksi Ilmeisesti ihmisellä ei saa olla omaa mies/naismakua
Huumorilla mie tuon heitin täysin, kyllähän miekin ihannoin tummaa brasilian tyttöä mutta silti se kotimainen aivan tavallinen nainen on se joka kiinnostaaNo hei camoon, saa kai sitä ajatella ketä haluaa, vaikka todellisuudessa joku "tavismies" oiskin paljon parempi..tuskin miehetkään haaveilee jostain naapurin Marjatasta vaan ennemmin jostain julkkistypystä? Ja silti ottavat jonkun ihan norminaisen, ehkä?
Täytyy sanoa että omakaan mies ei mikään Dwayne Johnson ole, ihan tavallinen suomalainen mies, mut silti rakas.
Mikä potti sulla räjähti ?+ :O:attn:Nyt räjähti potti! Pullot auki!
5000 tykkäystä ketjussa.Mikä potti sulla räjähti ?+ :O
Tuoki vois olla jeesJos mä sinkkuuntusin nii yhtää miestä mä en ottas. Ehkä jonku vakipanon, mut en saman katon alle.
sitä miekin kokeilin, mutta net tahtoo heittäytyä mustasukkaisiksi ja homma kaatuu siihen.Jos mä sinkkuuntusin nii yhtää miestä mä en ottas. Ehkä jonku vakipanon, mut en saman katon alle.
tykkäyspottiMikä potti sulla räjähti ?+ :O
Siitä saa sen kasvetua karvahatunJotenki houkutteleva ajatus sinkkuuntua ja tehä mitä haluu. Kisun hankkisin varmasti :heart:
:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27822211:Siitä saa sen kasvetua karvahatun