Tuttu, nyt jo edesmennyt, taiteilija kertoi olleensa etsimassa inspiraatiota Juhanien Palmu ja Harri kanssa Espanjasta... vaikka ryyppasivat 3 kk, inspiraatio pysyi kadoksissa. Eli ei se ihan helppoa taida olla.Mää tarttisin inspiraation :kieh: Missä se on?
No voi vitsi.. Tarttis joskus saada homma valmiiksi, eikä se onnistu jos inspiraatio karkaa välillä :|Tuttu, nyt jo edesmennyt, taiteilija kertoi olleensa etsimassa inspiraatiota Juhanien Palmu ja Harri kanssa Espanjasta... vaikka ryyppasivat 3 kk, inspiraatio pysyi kadoksissa. Eli ei se ihan helppoa taida olla.
Aivan, hahmot voi vielä muuttua matkan varrella.Kristan ja Armin hahmot mun suosikkeja mitä tässä nyt näin alkuun katsoo,voi muuttua matkan varrella. Veikkaan että Jukan hahmo putoo ekana.
Sama juttu oli viime vuonna kun hahmot esiteltiinJotenkin oli nyt vaisu tuo putouksen seksihahmokilpailu, jotenkin tuntui että kaikkein hauskin oli Rasilan peräsmies vaimikälie olikaan
Musta se taas oli huonoin eikä ne kaksosetkaan iskenyt.Jotenkin oli nyt vaisu tuo putouksen seksihahmokilpailu, jotenkin tuntui että kaikkein hauskin oli Rasilan peräsmies vaimikälie olikaan
pihalla kun lumiukko:hug:Mä oon nyt ihan pihalla ku en tota putousta seuraa :snotty:
Mulleiski se Jukan ja siskokaksosen hamot sen vuoksi että net meni aivan yliMusta se taas oli huonoin eikä ne kaksosetkaan iskenyt.
Akun hahmo muuttuu radikaalisti ensijaksossa kuten aina ollutSama juttu oli viime vuonna kun hahmot esiteltiin
Todellakinpihalla kun lumiukko:hug:
Ja aanestys sekstiviestilla?SEKSIhahmokilpailu? :snotty: onks se semmoinen?
Turun komein ja kolmanneksi hauskin mies oli mukana.SEKSIhahmokilpailu? :snotty: onks se semmoinen?
mä en oikeen päässy vielä kärryille siitä.Samppa Linna oli aivan huippu!
Nyt se sitte kerrotaan :snotty:Turun komein ja kolmanneksi hauskin mies oli mukana.
sisko sikiössä oli häiritsevän paljon jani-petteriä vai mikä nicopetteri se viime vuonna oli.Mulleiski se Jukan ja siskokaksosen hamot sen vuoksi että net meni aivan yli