Kattokaa meijän tykkäys mittarii,pian voidaan poksauttaa kuohari auki!
Joten tykätkää nyt toisistanne ja minustakin
Kuka muistaa lunttaamatta mitä sankku sanoiMä räplään taas....
:ashamed: :snotty:Tääl yks on tietsikalla, toinen kattoo netflixiä ja kaksi leikkii yläkerrassa. Mä räplään taas nänniä.
Aina :kiss:Mustakin saa tykätä
Hahaa teidän kansKuka muistaa lunttaamatta mitä sankku sanoi
en muista,räplää kännyä...?vai jotain muutaKuka muistaa lunttaamatta mitä sankku sanoi
Pitäsköhän mun joskus vähä rajottaa:ashamed: :snotty:
Välillä täytyy syödä salaamä saan viel pari tuntia odottaa et saan nuo nukkumaan. Sitte kaivan mun salaiset kätköni esiin pakko saada jotain hyvää..tai ehkä teen rahkaa..
:kiss:Aina :kiss:
Eikös eilen ollut jotain puhetta että tykättäis vaan oikeasti eikä muun takiaKattokaa meijän tykkäys mittarii,pian voidaan poksauttaa kuohari auki!
Joo niin on lapset vähän selkäänsä kääntää ni äkkiä piilopaikkaan ja johonki salaa syömäänVälillä täytyy syödä salaa
mitä mitä :xmas:Pitäsköhän mun joskus vähä rajottaa
Mulla on kuvaa mun muksusta ja Akusta saman sarjan kuvauksissaAkuuuu :heart:
No mehän tykätäänkin vaan oikeesti eikä vaa tykkäämisen takia,tai no minä ainakin teen niin muista en mee vannomaan mitä tekevät.Eikös eilen ollut jotain puhetta että tykättäis vaan oikeasti eikä muun takia
:xmas:mitä mitä :xmas:
Jep, sama juttu täälläNo mehän tykätäänkin vaan oikeesti eikä vaa tykkäämisen takia,tai no minä ainakin teen niin muista en mee vannomaan mitä tekevät.
just näinJoo niin on lapset vähän selkäänsä kääntää ni äkkiä piilopaikkaan ja johonki salaa syömään
Jaa niin kännykän räpeltämistäPitäsköhän mun joskus vähä rajottaa
Mutku tykkään leikkii :ashamed: mun lelu :ashamed:Jaa niin kännykän räpeltämistä
No saathan sinä :kiss:Mutku tykkään leikkii :ashamed: mun lelu :ashamed: