Lilith Le Nuit
Aikas mukavaa kun mä olen mukana. :xmas:Se oliski varmaan mielenkiintosta Mitä siitäki mahtas tulla.
lisäys paitsi hauskaa
Aikas mukavaa kun mä olen mukana. :xmas:Se oliski varmaan mielenkiintosta Mitä siitäki mahtas tulla.
lisäys paitsi hauskaa
Mitään sellaista ajatellu, mutta mukava olis tutustua porukkaan livenä ja istua iltaa.Se oliski varmaan mielenkiintosta Mitä siitäki mahtas tulla.
lisäys paitsi hauskaa
no aivankin varmasti olisAikas mukavaa kun mä olen mukana. :xmas:
En mäkään sanonut ajattelevani Äläpä tee omia johtopäätöksiä :stick:Mitään sellaista ajatellu, mutta mukava olis tutustua porukkaan livenä ja istua iltaa.
Toisaalta jos aikuisia ihmisiä pakkaantuu samaan tilaan ja viettää hauska ailtaa, niin kaikkihan on aina mahdollistaEn mäkään sanonut ajattelevani Äläpä tee omia johtopäätöksiä :stick:
+ viinaToisaalta jos aikuisia ihmisiä pakkaantuu samaan tilaan ja viettää hauska ailtaa, niin kaikkihan on aina mahdollista
Edit..
Meinaan siis että sinkkuja osa kuitenkin..
minä ainakin ihan kunnollinen tyttö olen,mittää sellasia mielessäkään:saint:Toisaalta jos aikuisia ihmisiä pakkaantuu samaan tilaan ja viettää hauska ailtaa, niin kaikkihan on aina mahdollista
Edit..
Meinaan siis että sinkkuja osa kuitenkin..
Ainaha sitä tutustua voi uusiin ihmisiinminä ainakin ihan kunnollinen tyttö olen,mittää sellasia mielessäkään:saint:
paneksun tätä...eiku paheksun...+ viina
Herää uteiliaisuus että minkä näköinen on kunnollinen tyttöminä ainakin ihan kunnollinen tyttö olen,mittää sellasia mielessäkään:saint:
No höppänä,mun näkönen tietystiHerää uteiliaisuus että minkä näköinen on kunnollinen tyttö
Tuosta tuli mieleen että mulla on känykässä herätysäänenäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27821142:Morjens
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27821142:Morjens
Moroo:wave:
mihin kuva jäi...tästä tulikin hassun näkönen lainaus
Minäpä en kato mitään putousta, en hiljene Laitan yksn bileet pystyyn, kun muksu simahti poikkeuksellisesti jo nytKohta hiljenee ketju, putous alkaa 19.30
Moro! Tsih?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27821142:Morjens
Moi hanipöö.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27821142:Morjens
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27821142:Morjens
Moroo:wave:
mihin kuva jäi...tästä tulikin hassun näkönen lainaus
No moi :kiss:Moi hanipöö.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27821236: