VIIKONLOPUN * k u v a k e t j u *

Kivat kiharat! En tajua miten joku osaa tehdä suoristusraudalla kiharoita. Mulle myös on tehty, ja kun itse yritin, ei onnistunut, kävin kerran jopa varta varten saamassa kampaajalta neuvoja kun yritin itse tehdä niitä, mutten oppinut. :(
opetti mulle ja se jotenki kiersi hiuksia siihen raudan ympärilla ja hitaasti veti sitte sen pois siitä silla kätsästi :D en ole vielä testannu saanko aikaseksi mitään :D tuskimpa vaan

opetti mulle ja se jotenki kiersi hiuksia siihen raudan ympärilla ja hitaasti veti sitte sen pois siitä silla kätsästi :D en ole vielä testannu saanko aikaseksi mitään :D tuskimpa vaan
Joo mullekin tosiaan kampaaja opetti, ja näytti tosi helpolta. Mutta en minäitse saa mitään aikaiseksi vaikka mukamas teen samalla tavalla. Tulee vaan sellainen pieni laine ja kamalan näköisiä vekkejä hiuksiin. :LOL:

Mulla on lämpörullat ja patukat joilla teen kikkuroita. Mä en noita rautoja oikein osaa käyttää vaikka niitä meillä on
Munkin pitäis hommata niitä patukoita ja rulliakin ehkä. Mulla ei ole ikinä koko elämäni aikana ollut näin pitkiä hiuksia kuin nyt, ovat tosta pojan joulujuhlakuvastakin kasvaneet noin sentin. Nyt näihin sais jo kivoja kiharoita jos osaisi....

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä