VIIKONLOPUN * k u v a k e t j u *

[QUOTE="vieras";27817832]Ei tarvitse liioitella, mutta kasvojesi perusteella uskoisin, että sinulla on varsin valtaisa alapää. Klitoriksesi on kuin pieni kulli, ja häpyhuulesi lähes kivesten kaltaiset. Ei pahalla. Totean vain.[/QUOTE]

Huono tuntemus sulla sitten kasvojen perusteella. :D

Tosin muistan mäkin kerran 14-vuotiaana puhuneeni kaverin kanssa yhdestä tosi kauniista tytöstä, että sillä on pakko olla ruma pimppi, kun se on muuten niin kaunis.
Ehkä sulla on nyt jotain samanlaisia tunteita, jos mä herätän sussa jotain ärsytystä ja haluat väkisillä etsiä musta jotain kamalan rumaa? :D

Voin lievittää sun tuskaasi ja kertoa, että ihan tavallinen pullainen mäkin olen, kuvat on kuvia. ;)

"vieras"
Huono tuntemus sulla sitten kasvojen perusteella. :D

Tosin muistan mäkin kerran 14-vuotiaana puhuneeni kaverin kanssa yhdestä tosi kauniista tytöstä, että sillä on pakko olla ruma pimppi, kun se on muuten niin kaunis.
Ehkä sulla on nyt jotain samanlaisia tunteita, jos mä herätän sussa jotain ärsytystä ja haluat väkisillä etsiä musta jotain kamalan rumaa? :D

Voin lievittää sun tuskaasi ja kertoa, että ihan tavallinen pullainen mäkin olen, kuvat on kuvia. ;)
Ihan varmasti. Hali!

Ei iso klitoris tai miehekkäät kasvot tee sinusta epätavallista, päinvastoin.

Yhteistyössä