Ei todellakaan millään pahalla, mutta aikas miehekäs olet kasvoiltasi. Komea!Mä oonkin aika juntti.
Transu en ole, mutta olen kuullut tuota jo 15-vuotiaana, joten ei tunnu missään, jos sitä yritit.
Olen. Ja mies. Ota nyt siitä selvää.Alkuperäinen kirjoittaja Höpö höpö;27817654:Miehekkäät naiset on just cool. Vai ootko lepso?
Omaatko suurehkon klitoriksen?Joo, mua luullaankin usein mieheksi. :xmas:
Onneksi en ole mies, mutta jos olisin, olisin varmasti juurikin hyvin komea ja isomunainen priimayksilö, valioluokan sonni.
Ei tarvitse liioitella, mutta kasvojesi perusteella uskoisin, että sinulla on varsin valtaisa alapää. Klitoriksesi on kuin pieni kulli, ja häpyhuulesi lähes kivesten kaltaiset. Ei pahalla. Totean vain.Jep, pullistelee housuista. Joutuu käyttään miesten housuja sen takia.
No ei todellakaan, miten niin? Etkö pidä ulkonäöstänsä?Ei pahalla, ei suinkaan.
Ihan varmasti. Hali!Huono tuntemus sulla sitten kasvojen perusteella.
Tosin muistan mäkin kerran 14-vuotiaana puhuneeni kaverin kanssa yhdestä tosi kauniista tytöstä, että sillä on pakko olla ruma pimppi, kun se on muuten niin kaunis.
Ehkä sulla on nyt jotain samanlaisia tunteita, jos mä herätän sussa jotain ärsytystä ja haluat väkisillä etsiä musta jotain kamalan rumaa?
Voin lievittää sun tuskaasi ja kertoa, että ihan tavallinen pullainen mäkin olen, kuvat on kuvia.
Nyt näen vihdoin sun blogin. Käyn yleensä puhelimella ja silloin tossa näytöllä on joku blogiin kuuluva härpäke. Hienoja kuvia, olet taitava käsistäsi.Mä laitoin tonne nyt ison määrän kuvei...
VillaNanna: Hullumainen
Kiitos Harrastus se on tuokin ja yleensä en postaile mitään ostoksiani mutta mä oon kipee ja tekemisen puute mukamas tuli...Nyt näen vihdoin sun blogin. Käyn yleensä puhelimella ja silloin tossa näytöllä on joku blogiin kuuluva härpäke. Hienoja kuvia, olet taitava käsistäsi.
Ihania karvapalloja :heart:
Kiva mekko, mistä ostettu?