No ei munan koolla ole mtn väliä, mulla oli vaan sellanen hauska mielikuva.Että isoa halkoa pakaroille se mielii
Taitaa olla hiprakan puolella olotila kun taas niin hysteerisenä täällä Tää naurukohtaus ei mee näköjään ohi ihan heti
No ei munan koolla ole mtn väliä, mulla oli vaan sellanen hauska mielikuva.Että isoa halkoa pakaroille se mielii
MmmmhhhhAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817489:Mä voisin roimia sun pakaroita avokämmeninkin
Ihmiset ovat löytäneet itsensäTummat pillut ja peppureijät...mitä ihmettä täällä tapahtuu?
Eroottisia fantasioita, otaksunTummat pillut ja peppureijät...mitä ihmettä täällä tapahtuu?
Niinhän net naiset aina sanoo ettei ole väliä, meitä miehiä vain koittavat "huomaamattomasti" lohduttaa..No ei munan koolla ole mtn väliä, mulla oli vaan sellanen hauska mielikuva.
Taitaa olla hiprakan puolella olotila kun taas niin hysteerisenä täällä Tää naurukohtaus ei mee näköjään ohi ihan heti
Ei huono ratkaisu ollenkaan! Kolmatta odottaa jo melkein innolla. Pikkasen kehnoa toi näyttelytyö, mutta kukapa siitä scifissä silleen ees välittää. Stoori on hyvä!Tilasin sitten just Falling Skies - Kausi 1 ja 2.. Tuota sarjaa en olekkaan nähnyt vielä mutta vaikuttu mielenkiintoiselta
Kattoohan ihmiset sinkkuelämääkin ja tuskin oskaria tullut yhdellekkään näyttelijälle, paitsi se "hissukan oloinen ruskeaverikkö" on todellaEi huono ratkaisu ollenkaan! Kolmatta odottaa jo melkein innolla. Pikkasen kehnoa toi näyttelytyö, mutta kukapa siitä scifissä silleen ees välittää. Stoori on hyvä!
Kokemuksella voin aidosti sanoa että sillä ei ole mtn väliä. Sen sijaan väljähtynyttä naista on kuulema ikävä jyystää. Mies ei koolle mtn voi mutta naisten pitäs kyllä pitää jumpalla paikat kunnossa. Saa kivittääNiinhän net naiset aina sanoo ettei ole väliä, meitä miehiä vain koittavat "huomaamattomasti" lohduttaa..
Ja nain vastuu siirretaan miehelle. Toimikoon personaalRainerinaKokemuksella voin aidosti sanoa että sillä ei ole mtn väliä. Sen sijaan väljähtynyttä naista on kuulema ikävä jyystää. Mies ei koolle mtn voi mutta naisten pitäs kyllä pitää jumpalla paikat kunnossa. Saa kivittää
Ei ole vielä vastaan tullut yhtään joka olisi valittanut koosta, naiset onneksi osaa olla hienotunteisia noissa asioissaKokemuksella voin aidosti sanoa että sillä ei ole mtn väliä. Sen sijaan väljähtynyttä naista on kuulema ikävä jyystää. Mies ei koolle mtn voi mutta naisten pitäs kyllä pitää jumpalla paikat kunnossa. Saa kivittää
Niin, ei täällä vaan tuolla toisaallaTummat pillut ja peppureijät...mitä ihmettä täällä tapahtuu?
[video=youtube;p863xmUdclI]http://www.youtube.com/watch?v=p863xmUdclI[/video]Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817572:
Sinäkin huomasit samanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817572:
Pakko niiden on silti näköjään lukea tätä kun vaivaa näkevätEi taida tää ketju sopia ihan tiukimmille nutturapäille