Suoraa puhetta!läiskin viivotimella sormille jos et ole kunnolla:vampire:
Mä roiskin näpeille karttakepilläSuoraa puhetta!
Mina olen oppinut taas ymmartamaan... se on se maku.no minä en vaan ymmärrä miten röökistä voi saaada nautintoa mutta antaa palaa vaan...
suoraa toimintaa!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817381:Mä roiskin näpeille karttakepillä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817375:Karvahatuksi kelpaa, kasvettuan isommaksi
OihhhAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817381:Mä roiskin näpeille karttakepillä
Naapurin kissa on paremmilla metsästyslaitumilla jo
Hyss siinä tai paskatan ton sun kynnysmatolle niinkun naapuriskin tekee
Tai siis naapuris kissa tekee
siitähän sinä tykkäät...sitä saa mitä tilaa...ainakin joskussuoraa toimintaa!
aika HCAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817381:Mä roiskin näpeille karttakepillä
:saint:siitähän sinä tykkäät...sitä saa mitä tilaa...ainakin joskus
Mitä että isolla kepillä hieman pakaroillesiitähän sinä tykkäät...sitä saa mitä tilaa...ainakin joskus
Mitä, joko sä sen listit:OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817415:Naapurin kissa on paremmilla metsästyslaitumilla jo
Mitä että isolla kepillä hieman pakaroille
En, mutta se jäi taloyhtiön viereisellä tiellä auton alle, ennenkuin kerkesin saamaan sen kiinniMitä, joko sä sen listit:O
Vois tulla kiire kun näkis sut taputtamassa halkoa kättä vastenMitä että isolla kepillä hieman pakaroille
:O :O mitä halkoa? nuori paju olisi sopivan taipuisa taputella pakaroilleVois tulla kiire kun näkis sut taputtamassa halkoa kättä vasten
Paha sai sitten palkkansaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817454:En, mutta se jäi taloyhtiön viereisellä tiellä auton alle, ennenkuin kerkesin saamaan sen kiinni
kumpikohan meistä ymmärs tän väärin...mulla tuli jotain ihan muuta mieleen...:O :O mitä halkoa? nuori paju olisi sopivan taipuisa taputella pakaroille
No älä nyt pilaa mun mielikuvaa millään pikku risuilla:O :O mitä halkoa? nuori paju olisi sopivan taipuisa taputella pakaroille
No älä nyt pilaa mun mielikuvaa millään pikku risuilla
Että isoa halkoa pakaroille se mieliiNo älä nyt pilaa mun mielikuvaa millään pikku risuilla
Mä voisin roimia sun pakaroita avokämmeninkinNo älä nyt pilaa mun mielikuvaa millään pikku risuilla