The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Keski-ikäinen muija yritti väkisin tunkea kartanovolvoa samaan parkkiruutuun johon olin ajamassa, rupes vielä suuta soittamaan että hänen vakipaikka ja minun pitää auto siirtää muualle :D :D Se muija tuli vasta sitten koko parkkipaikalle kun olin jo auton saanut parkkeerattua, että en osaa tämän perusteella paljoa sanoa kaupungista :)
Been there, done that... Tosin ei samassa kaupungissa ja tuskinpa edes saman muijan kanssa, mutta samanlaisissa tilanteissa olen ollut.
Tuossa on aina kolme vaihtoehtoa; joko siirtää auto, kävellä tyynesti pois tai mennä mukaan mekastamiseen.
Itse pyrin vaihtoehtoon yksi, mutta valitettavan usein vaihtoehto kolme pääsee yllättämään.
 
Aries 78
Been there, done that... Tosin ei samassa kaupungissa ja tuskinpa edes saman muijan kanssa, mutta samanlaisissa tilanteissa olen ollut.
Tuossa on aina kolme vaihtoehtoa; joko siirtää auto, kävellä tyynesti pois tai mennä mukaan mekastamiseen.
Itse pyrin vaihtoehtoon yksi, mutta valitettavan usein vaihtoehto kolme pääsee yllättämään.
Tässätapauksessa muijan mies tuli hakemaan sen naisen autoon kun nousin ite autosta päästämään poikaa ulos takapenkiltä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä