Olutta on, minä tarjoan Jonoon järjesty!
<---- ...ensin pyykit kuivuriin...
<---- ...ensin pyykit kuivuriin...
No mä paukkasin paikalle korkkareissa, jotenAlkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27815648:no palstalla onkin kova meno ollut...
on kuin huopatossutehtaassa nimittäin.
Ai niin Ois tuolla jotain Johnnie Walkeria nytkin, mutta itse asiassa se on isännän... oliko se edes hyvää? No, täytyy myöntää, ettei ole wiskit oikein päätyneet mun lasiin... välillä innostun viineistä, mutta palaan taas olueeseen.Mun piti opetella juomaan olutta ilman sun opastusta, joko sä oot oppinut nauttimaan viskistä?
Ehdottomasti tummaa, mutta tänään mulla on tölkissä ihan vaan Koffia... mutta ei se tunnelmaa pilaa sentäänNo miulla on kuoharia ja vadelmakimaraa.
Oluessa menee tumma ,että jos sitä on tarjolla, ni maistuu. =)
Harmi, no eiköhä noi omat juomat riitä tälle illalle.Ehdottomasti tummaa, mutta tänään mulla on tölkissä ihan vaan Koffia... mutta ei se tunnelmaa pilaa sentään
Silti voit ottaa kutimen käteesi.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27815822:
Kozel tummana ja vaaleana on kyllä hyvää =)Harmi, no eiköhä noi omat juomat riitä tälle illalle.
Mieheltä sain pöllittyä tota Kozel dark olutta.
Hmm... Kozel on herkkua! :'(Harmi, no eiköhä noi omat juomat riitä tälle illalle.
Mieheltä sain pöllittyä tota Kozel dark olutta.
Ilman muuta ihan milloin muulloin vain, mutta nyt on mun elämäni ensimmäinen palstaperjantai =) Anna mä nautin edes siitäTässäkin säikeessä oleville suosittelisit ulkoilua ja muutenkin elämää tuon alkoholin nauttimisen sijaan.