"hmmm"
pitääkö paikkansa että on olemassa työharjoittelu jakso joka on pakko suorittaa vanhushoidon parissa?? jos jos näin niin miten monta viikkoa se kestää??
Ai? Meille painotettiin tuota pesemisavun ja pukemisen yms tärkeyttä perushoitona, joko kehitysvammapuolella tai vanhuspuolella.Pakollinen? Ei todellakaan Pakollisia suoritettavia perusopintoihin kuuluvia harjoitteluja on
HOHU = Hoito ja huolenpito, vanhusten yksikön, tk:n vuode osastot ym yleisimpiä, mutta vio suorittaa "missä vaan" missä on perushoitoa (itse suoritin psykiatrisella jossa on perushoitoa, mutta ei yhtään pestävää/puettavaa jne)
No kyl sun pitää eritteitä kestää jos hoitsuks meinaat. Ja koskaan ei tiedä, se vanhustyön saattaa ollakin tosi kivaa ja ihanaa kun vaan kokeilet.Mä lähinnä olen kiinnostunut olemaan lasten ja nuorten kanssa. Ei mulla ole mitään vastaan vanhuksia mutta en oikein tiedä että kuinkahan mä kestän noita erite juttuja mitä varmaan tulee vastaan vanhusten kanssa mikäli ovat sen kuntoisia...
No kyl sun pitää eritteitä kestää jos hoitsuks meinaat. Ja koskaan ei tiedä, se vanhustyön saattaa ollakin tosi kivaa ja ihanaa kun vaan kokeilet.
Siks kannattaakin opiskeluaikana käydä mahdollisimman paljon erilaisissa paikoissa et näkee kaikkia mahdollisia paikkoja.
Meinaan en ennen aatellut et jaksaisin olla muistisairaiden kanssa, mutta siellä sitä vaan ollaan. ja viihdyn todella.
Jestas mikä lause kannattaa puhua puhelimessa ja kirjoittaa samalla. No, tuli pointti selväksi kuitenkin.No kyl sun pitää eritteitä kestää jos hoitsuks meinaat. Ja koskaan ei tiedä, se vanhustyön saattaa ollakin tosi kivaa ja ihanaa kun vaan kokeilet.
""Siks kannattaakin opiskeluaikana käydä mahdollisimman paljon erilaisissa paikoissa et näkee kaikkia mahdollisia paikkoja. ""
Meinaan en ennen aatellut et jaksaisin olla muistisairaiden kanssa, mutta siellä sitä vaan ollaan. ja viihdyn todella.