kahvikirahvi
Lohikeittoamä oottelen miestä kotia että pääsen kauppaan ja ruokaa värkkäämään.. Oisko se sitten jonkun keiton vuoro tänään ?
Lohikeittoamä oottelen miestä kotia että pääsen kauppaan ja ruokaa värkkäämään.. Oisko se sitten jonkun keiton vuoro tänään ?
No ihan sama tuli mullekkin mieleen, sitten muistin että täältä saa hirmu harvoin tuoretta lohta.. : /Lohikeittoa
pakatusta norjanlohesta saa ihan hyvän keitonNo ihan sama tuli mullekkin mieleen, sitten muistin että täältä saa hirmu harvoin tuoretta lohta.. : /
Mä oon käyttäny jotain valmiita lohisuikaleita, ja hätätapauksessa jopa pakasteesta lohikuutioita. Ihan hyvää on ollut silti vaikkei tuoretta voitakaan.No ihan sama tuli mullekkin mieleen, sitten muistin että täältä saa hirmu harvoin tuoretta lohta.. : /
mä yritin alkaa lukee sitä ekaa mutta en tykänny ja jätin keskenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27807723::wave:
Kuutena päivänä, 3 pokkaria, 1800 sivua ja nyt on ikävä Herra Greytä ja Neiti Steeleä
Tarvii varmaan tulla taas teitä kiusaamaan, kun ei oo mitään lukemistakaan enää :kiss:
Mihin asti pääsit?mä yritin alkaa lukee sitä ekaa mutta en tykänny ja jätin kesken
en hyvin paljoa alkua pidemmälle, juutuin siirappiinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27807887:Mihin asti pääsit?
Se alkoi kyllä vähän samantyylisesti, kuin roskaromaanit, eli ekojen sivujen jälkeen tietää miten lopussa käy, mutta se kyllä pääs vähän yllättämään, toinen ja kolmas osa olivat paljon parempia, kuin eka, niissä oli kyllä jännitystäkin mukana
Mulla jäi kakkonen kesken ja ny sitte oon lukenu päälle 2000 sivua parin pvän aikana Mustan tikarin veljeskuntaa (Black Dagger Brotherhood) Siis en pelkästään sitä.mä yritin alkaa lukee sitä ekaa mutta en tykänny ja jätin kesken
Ei kaikki voikaan tykätä samoista jutuistaen hyvin paljoa alkua pidemmälle, juutuin siirappiin
Eikö uponnu? Sää ootkin reippaasti lukenu Emmä saa täällä kotona niin paljon rauhaa, että sais kunnolla keskityttyä lukemiseen, välillä tuntu, että tunnin luki samaa sivua, kun joku hyppi päällä ja millon oli mikäkin hätä.. Sit ku pojat nukahti nii yömyöhään oli pakko lukeaMulla jäi kakkonen kesken ja ny sitte oon lukenu päälle 2000 sivua parin pvän aikana Mustan tikarin veljeskuntaa (Black Dagger Brotherhood) Siis en pelkästään sitä.
Jotenki meni laimeaksi Grayssa toi kakkososa ainaki. Jäi kesken. Mä luen iltasin ja öisin. Siks aamulla voi väsyttää. Tosin mun lukeminen on nopeaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27807963:Ei kaikki voikaan tykätä samoista jutuista
Eikö uponnu? Sää ootkin reippaasti lukenu Emmä saa täällä kotona niin paljon rauhaa, että sais kunnolla keskityttyä lukemiseen, välillä tuntu, että tunnin luki samaa sivua, kun joku hyppi päällä ja millon oli mikäkin hätä.. Sit ku pojat nukahti nii yömyöhään oli pakko lukea
no kaikki leiditkö täällä on kohta pipeinäTiii-luu-lii-luu-leeei:wave: just ja just saa käden nostettua ylös moikatakseen
väsy se vaan painaa edelleen
AivanJotenki meni laimeaksi Grayssa toi kakkososa ainaki. Jäi kesken. Mä luen iltasin ja öisin. Siks aamulla voi väsyttää. Tosin mun lukeminen on nopeaa.
Mä voin ainakin myöntää olleeni aina vähän pipi.....no kaikki leiditkö täällä on kohta pipeinä
Kuka susta on ls-ilmon tehnyt ja miksi?!:OJaahas! verikokeiden tulokset tuli tänään, en käytä päihteitä ja alkkomahoolin osalta oli normaalirajojen alapuolella maksa-arvot
Joten voiko tuosta sitten olettaa että otan keskivertoa vähemmän soppaa..
Kaikkea perkelettä sitä joutuu tekemään noiden perättömien ls-ilmoitusten osalta : /
toivottavasti nyt ei kehkeydy mitään tautia,ei jaksais sairastaa.no kaikki leiditkö täällä on kohta pipeinä
Kyl nuo ilmotukset on lisääntynyt ja just perättömiä ilmoituksia tehdään nykysin mun käsityksen mukaan paljon.Kuka susta on ls-ilmon tehnyt ja miksi?!:O
tuntuuko musta vaan vai tehtaillaanko noita ilmotuksia nykysin jatkuvasti ja väliillä ihan älyttömistäkin syistä....joskus jopa kiusallaan.
Arieksen tapauksessa taitaa olla kyse huoltajuuskiistastaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27808117:Kyl nuo ilmotukset on lisääntynyt ja just perättömiä ilmoituksia tehdään nykysin mun käsityksen mukaan paljon.
Sillon ku mä olin joku 6-vuotias, nii juoksenneltiin illat myöhään ulkosalla naapurin lasten kanssa, ilman kännyköitä tmv. Äiti oli sisällä tekemässä kotihommia tai lueskelemassa yms. Nykysin tollasesta tehtäisiin ilmoitus sossuun tai sit vähintäänkin alotus tälle palstalle.