The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Töitöi kutsuu taas, blaah! Mutta onneks on enää kaks iltaa töissä, huomenna miehenpuolikas lähtee pienen puolikkaan kanssa mummuloimaan yöksi ja mulle tulee KAVERI-IHMINEN kylään!! Otetaan vähän tsih ja lauletaan sing staria. Can't wait! :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27807723:
:wave:

Kuutena päivänä, 3 pokkaria, 1800 sivua ja nyt on ikävä Herra Greytä ja Neiti Steeleä :( :D

Tarvii varmaan tulla taas teitä kiusaamaan, kun ei oo mitään lukemistakaan enää :kiss:
mä yritin alkaa lukee sitä ekaa mutta en tykänny ja jätin kesken

Karmeita väittelyitä täällä taas. Miehen mielestä ok lahota tietokoneella 8h miinus autolla eskarin haku+mun lääkärikeikka.
Ei puhettakaan lasten kanssa ulkoilusta, leikkimisestä, tiskeistä tms.. Mutta enää 2-3kk ennenko sen työt jatkuu ja mun hermot kyllä leviää ennen sitä. Se ei tunnu käsittävän kuinka paljon kokoaika on kotitöitä+3kolme pientä lasta tarvitsee erinäisiä asioita ja tekemistä..
Ärmur.

Aries 78
Jaahas! verikokeiden tulokset tuli tänään, en käytä päihteitä ja alkkomahoolin osalta oli normaalirajojen alapuolella maksa-arvot :D

Joten voiko tuosta sitten olettaa että otan keskivertoa vähemmän soppaa..
Kaikkea perkelettä sitä joutuu tekemään noiden perättömien ls-ilmoitusten osalta : /

mä yritin alkaa lukee sitä ekaa mutta en tykänny ja jätin kesken
Mihin asti pääsit?

Se alkoi kyllä vähän samantyylisesti, kuin roskaromaanit, eli ekojen sivujen jälkeen tietää miten lopussa käy, mutta se kyllä pääs vähän yllättämään, toinen ja kolmas osa olivat paljon parempia, kuin eka, niissä oli kyllä jännitystäkin mukana :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27807887:
Mihin asti pääsit?

Se alkoi kyllä vähän samantyylisesti, kuin roskaromaanit, eli ekojen sivujen jälkeen tietää miten lopussa käy, mutta se kyllä pääs vähän yllättämään, toinen ja kolmas osa olivat paljon parempia, kuin eka, niissä oli kyllä jännitystäkin mukana :)
en hyvin paljoa alkua pidemmälle, juutuin siirappiin

en hyvin paljoa alkua pidemmälle, juutuin siirappiin
Ei kaikki voikaan tykätä samoista jutuista :)

Mulla jäi kakkonen kesken ja ny sitte oon lukenu päälle 2000 sivua parin pvän aikana :D Mustan tikarin veljeskuntaa (Black Dagger Brotherhood) :) Siis en pelkästään sitä.
Eikö uponnu? Sää ootkin reippaasti lukenu :) Emmä saa täällä kotona niin paljon rauhaa, että sais kunnolla keskityttyä lukemiseen, välillä tuntu, että tunnin luki samaa sivua, kun joku hyppi päällä ja millon oli mikäkin hätä.. Sit ku pojat nukahti nii yömyöhään oli pakko lukea :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27807963:
Ei kaikki voikaan tykätä samoista jutuista :)

Eikö uponnu? Sää ootkin reippaasti lukenu :) Emmä saa täällä kotona niin paljon rauhaa, että sais kunnolla keskityttyä lukemiseen, välillä tuntu, että tunnin luki samaa sivua, kun joku hyppi päällä ja millon oli mikäkin hätä.. Sit ku pojat nukahti nii yömyöhään oli pakko lukea :D
Jotenki meni laimeaksi Grayssa toi kakkososa ainaki. Jäi kesken. Mä luen iltasin ja öisin. Siks aamulla voi väsyttää. Tosin mun lukeminen on nopeaa.

Jotenki meni laimeaksi Grayssa toi kakkososa ainaki. Jäi kesken. Mä luen iltasin ja öisin. Siks aamulla voi väsyttää. Tosin mun lukeminen on nopeaa.
Aivan :)

Mäki luen suht nopeesti, riippuu tietty siitäkin, että mitä lukee :D Iltasin mäkin, useesti se vaan venyy sitte yön puolelle ja aamulla väsyttää tosiaan.. Siks oonki yrittäny aina asettaa itelleni takarajan, että koska on pakko lopettaa ja alkaa nukkumaan :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Jaahas! verikokeiden tulokset tuli tänään, en käytä päihteitä ja alkkomahoolin osalta oli normaalirajojen alapuolella maksa-arvot :D

Joten voiko tuosta sitten olettaa että otan keskivertoa vähemmän soppaa..
Kaikkea perkelettä sitä joutuu tekemään noiden perättömien ls-ilmoitusten osalta : /
Kuka susta on ls-ilmon tehnyt ja miksi?!:O

tuntuuko musta vaan vai tehtaillaanko noita ilmotuksia nykysin jatkuvasti ja väliillä ihan älyttömistäkin syistä....joskus jopa kiusallaan.

Kuka susta on ls-ilmon tehnyt ja miksi?!:O

tuntuuko musta vaan vai tehtaillaanko noita ilmotuksia nykysin jatkuvasti ja väliillä ihan älyttömistäkin syistä....joskus jopa kiusallaan.
Kyl nuo ilmotukset on lisääntynyt ja just perättömiä ilmoituksia tehdään nykysin mun käsityksen mukaan paljon.

Sillon ku mä olin joku 6-vuotias, nii juoksenneltiin illat myöhään ulkosalla naapurin lasten kanssa, ilman kännyköitä tmv. Äiti oli sisällä tekemässä kotihommia tai lueskelemassa yms. Nykysin tollasesta tehtäisiin ilmoitus sossuun tai sit vähintäänkin alotus tälle palstalle.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27808117:
Kyl nuo ilmotukset on lisääntynyt ja just perättömiä ilmoituksia tehdään nykysin mun käsityksen mukaan paljon.

Sillon ku mä olin joku 6-vuotias, nii juoksenneltiin illat myöhään ulkosalla naapurin lasten kanssa, ilman kännyköitä tmv. Äiti oli sisällä tekemässä kotihommia tai lueskelemassa yms. Nykysin tollasesta tehtäisiin ilmoitus sossuun tai sit vähintäänkin alotus tälle palstalle.
Arieksen tapauksessa taitaa olla kyse huoltajuuskiistasta

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä