The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
minkä ikäisestä lapsesta on kyse
16-vuotiaasta, melkein 17 v. jolla on koulu kesken. Ja joo, onhan valivuosi mahdollinen, mutta talla hetkella pointti on exan psykologinen vaikutus koko katraaseen. Exalla ei ole tuloja, ei taalla eika siella, sekin on hieman huolestuttavaa... Taitaa olla vain suuria puheita lupaukset. Epareiua tytarta kohtaan joka tapauksessa. Ja torkean piittaamatonta minua kohtaan! Joudun (taas) puolustelemaan seka exaa etta omia mielipiteitani.
 
16-vuotiaasta, melkein 17 v. jolla on koulu kesken. Ja joo, onhan valivuosi mahdollinen, mutta talla hetkella pointti on exan psykologinen vaikutus koko katraaseen. Exalla ei ole tuloja, ei taalla eika siella, sekin on hieman huolestuttavaa... Taitaa olla vain suuria puheita lupaukset. Epareiua tytarta kohtaan joka tapauksessa. Ja torkean piittaamatonta minua kohtaan! Joudun (taas) puolustelemaan seka exaa etta omia mielipiteitani.
mulla on kans 16v tytär enkä todellakaan päästäis häntä mihinkään ulkomaille

koulut ensin loppuun ja sitten täysikäisenä kerkiää kyllä humputtelemaan
 
how are my great buddies read: gits, doing?? eli mitäpäs tänne kuuluu teille kaikille ihanille? ja ei tartte ees olla ihana. Saraldo, mulla on sama homma pienemmässä mittakaavassa.. koitahan kestää!
 
Ei pysty, jotain selkärangan suoristusleikkauksia tehään vasta kun mutka on todella paha, yli 50astetta. Siin avataan koko selkä ja väännetään ruoto väkisin suoraan :x tai niin suoraan kuin on mahollista saada ilman riskejä :D mun tapauksessa ei voi tehä muutakuin pitää hyvää huolta vatsa ja selkälihaksista. Senkin takia mä treenailen ettei enää pahenis..20v tuo mutka oli 10astetta, nyt tuo 25..
Joku on ihan oikeasti saanut apua korseteista. Ja ainakin nayttaa hyvalta! ;)
 
mulla on kans 16v tytär enkä todellakaan päästäis häntä mihinkään ulkomaille

koulut ensin loppuun ja sitten täysikäisenä kerkiää kyllä humputtelemaan
Tai vaihto-oppilaaksi.

Alkaa palaa kaami exaan, lapset kyselevat monen moista, kun isa on pitkaan ulkomailla, eivatka halua ymmartaa, etta se on hanen valintansa, ei minun. Kyllahan minakin matkustan, mutta en ole kerralla yhta pitkaan poissa ja olen videoneuvottelujen kautta saatavilla oikeastaan joka paiva ja puhelimitse koko ajan. Ja niin kauan, kun exa on poissa Suomesta, mina olen taalla. Jompi kumpi vanhemmista on jatkuvasti lasten kanssa.
 
Tekisi mieli lettuja. Tylsä mies ei paista ja minä en voi kun se haju+seisominen on tuhoon tuomittu idea.
Kunhan asia saadaan pois päiväjärjestyksestä niin jos alkaisi käydä salilla kerran viikossa ja ostaisi jotain monivitamiineja jos sitä jaksaisi reippaammin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä