IhanaValo
Sama. Kuulostaa tosi ikävältä.. : /:O nyt tuli paha mieli että siulla tommonen riesana
Sama. Kuulostaa tosi ikävältä.. : /:O nyt tuli paha mieli että siulla tommonen riesana
16-vuotiaasta, melkein 17 v. jolla on koulu kesken. Ja joo, onhan valivuosi mahdollinen, mutta talla hetkella pointti on exan psykologinen vaikutus koko katraaseen. Exalla ei ole tuloja, ei taalla eika siella, sekin on hieman huolestuttavaa... Taitaa olla vain suuria puheita lupaukset. Epareiua tytarta kohtaan joka tapauksessa. Ja torkean piittaamatonta minua kohtaan! Joudun (taas) puolustelemaan seka exaa etta omia mielipiteitani.minkä ikäisestä lapsesta on kyse
JOOLaitoin torttua, maistuisko?
Älä turhaan muru, mä oon tottunu tuohon jo :kiss::O nyt tuli paha mieli että siulla tommonen riesana
mulla on kans 16v tytär enkä todellakaan päästäis häntä mihinkään ulkomaille16-vuotiaasta, melkein 17 v. jolla on koulu kesken. Ja joo, onhan valivuosi mahdollinen, mutta talla hetkella pointti on exan psykologinen vaikutus koko katraaseen. Exalla ei ole tuloja, ei taalla eika siella, sekin on hieman huolestuttavaa... Taitaa olla vain suuria puheita lupaukset. Epareiua tytarta kohtaan joka tapauksessa. Ja torkean piittaamatonta minua kohtaan! Joudun (taas) puolustelemaan seka exaa etta omia mielipiteitani.
Ihanan huolehtivaisia ootte :kiss:Sama. Kuulostaa tosi ikävältä.. : /
Joku on ihan oikeasti saanut apua korseteista. Ja ainakin nayttaa hyvalta!Ei pysty, jotain selkärangan suoristusleikkauksia tehään vasta kun mutka on todella paha, yli 50astetta. Siin avataan koko selkä ja väännetään ruoto väkisin suoraan :x tai niin suoraan kuin on mahollista saada ilman riskejä mun tapauksessa ei voi tehä muutakuin pitää hyvää huolta vatsa ja selkälihaksista. Senkin takia mä treenailen ettei enää pahenis..20v tuo mutka oli 10astetta, nyt tuo 25..
Mä oon kuullu et niitä käytetään kasvaville ja ne on sellaisia kovia ja rumia joita pidetään kellon ympäri, riisutaan vain suihkun ajaksi. Mut joku sexy korsetti vois olla kyl hyvä, yks mult löytyykiJoku on ihan oikeasti saanut apua korseteista. Ja ainakin nayttaa hyvalta!
Tai vaihto-oppilaaksi.mulla on kans 16v tytär enkä todellakaan päästäis häntä mihinkään ulkomaille
koulut ensin loppuun ja sitten täysikäisenä kerkiää kyllä humputtelemaan
Corsets UK | Corset Top | Black Corsets | Underbust CorsetMä oon kuullu et niitä käytetään kasvaville ja ne on sellaisia kovia ja rumia joita pidetään kellon ympäri, riisutaan vain suihkun ajaksi. Mut joku sexy korsetti vois olla kyl hyvä, yks mult löytyyki
kiitti! Tutkinpa tarkkaan tuonCorsets UK | Corset Top | Black Corsets | Underbust Corset
Siis kunnollinen korsetti, ei mikaan pelkka koriste.
Valilla ihania tarjouksia! FB:stakin loytyvat.kiitti! Tutkinpa tarkkaan tuon
Montaa lajia meneillaan, mutta lahinna hyvaa.how are my great buddies read: gits, doing?? eli mitäpäs tänne kuuluu teille kaikille ihanille? ja ei tartte ees olla ihana. Saraldo, mulla on sama homma pienemmässä mittakaavassa.. koitahan kestää!
:wave::wave:
jätän sittenkin väliin, en tykkää tähtitortuista
Mä oon kuullu et niitä käytetään kasvaville ja ne on sellaisia kovia ja rumia joita pidetään kellon ympäri, riisutaan vain suihkun ajaksi. Mut joku sexy korsetti vois olla kyl hyvä, yks mult löytyyki
ei täällä ole vilauteltu aikoihinNiin mitä? älkää vaan vilautelko siellä!