The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta kaikille :kiss:

Millä todennäköisyydellä lapsi, joka herää joka aamu aikaisintaan 9.30, ei herää herätyskelloosi, ei siihen kun puet vaatteet päälle ja nouset ylös. Ei vielä siihenkään kun avaat oven, mutta heti, kun astut viimeiseltä rappuselta alakertaan, kuuluu hirvee kälätys yläkerrasta :snotty:
Oon joskus kuullut aamukahvista oman rauhan kera, onks se urbaanilegenda? :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta kaikille :kiss:

Millä todennäköisyydellä lapsi, joka herää joka aamu aikaisintaan 9.30, ei herää herätyskelloosi, ei siihen kun puet vaatteet päälle ja nouset ylös. Ei vielä siihenkään kun avaat oven, mutta heti, kun astut viimeiseltä rappuselta alakertaan, kuuluu hirvee kälätys yläkerrasta :snotty:
Oon joskus kuullut aamukahvista oman rauhan kera, onks se urbaanilegenda? :D
Empiiriset kokeet osoittaneet täällä taloudessa sen että silloin kun pitäisi olla ihan hipihiljaa ja yrittää olla tekemättä mitään isoja ääniä... kompuroit tyyliin kattilakaapin kattilat lattialle.
 
Huomenta kaikille :kiss:

Millä todennäköisyydellä lapsi, joka herää joka aamu aikaisintaan 9.30, ei herää herätyskelloosi, ei siihen kun puet vaatteet päälle ja nouset ylös. Ei vielä siihenkään kun avaat oven, mutta heti, kun astut viimeiseltä rappuselta alakertaan, kuuluu hirvee kälätys yläkerrasta :snotty:
Oon joskus kuullut aamukahvista oman rauhan kera, onks se urbaanilegenda? :D
huomenta :kiss: :hug:

aamukahvit yksin ei ole urbaani legenda, ne pitää vain ajoittaa oikein

esim 6:30 on aika varma aika
 
kahvikirahvi
Empiiriset kokeet osoittaneet täällä taloudessa sen että silloin kun pitäisi olla ihan hipihiljaa ja yrittää olla tekemättä mitään isoja ääniä... kompuroit tyyliin kattilakaapin kattilat lattialle.
Tänään ei kuulunut ääntäkäään :'( Mutta onneksi saan silti olla melko rauhassa kun jäbä on ikkunassa ihmettelemässä lumiauraa :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
IhanaValo
Nnnoup! Mä heräsin arkisin klo.5.30 ja sain keittimen päälle niin kuului "äitiii, mä en jaksa enää nukkua"
Joskus meilläkin näin..Useimmiten en oo kyl ite vielä ees noussu vaan herään siihen, yleensä n.klo 4.30 kun korvan juuresta kuuluu, äiti joko saa herätä..siihen kun sanoo että et, niin seuraava onkin, mutkun en jaksa enää nukkua..aargh.
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä