HuOmenta !!

Huomenta! :)

Mä olin ennen usein hereillä vielä kun kirjoitit tän joka-aamuisen aloituksesi ja masentelin joka ikinen kerta, kun joku toinen on jo herännyt enkä mä oo saanu vielä edes unta, mutta nykyään kuulun itsekin aamuheräilijöihin. :D
Se tosin vaatii sen, että menen kahdeksalta illalla nukkumaan, mutta en ole toistaiseksi kokenut jääväni mistään paitsi, vaikka en riekukaan enää iltoja koneella. :D

• Tykkää
Reactions: marabou ja Vilma*
Huomenta :)

fortunate, mulle oli ennen tärkeetä istua illat koneella, mutta nyt oon alkanut mennä aiemmin nukkumaan eli viim. klo 22 niin työpäivätkin sujuu paremmin :D Ja tosiaan ei se olekaan haitannut etten "voi" istua iltoja koneella.

Mulla on jo toinen työpäivä tulossa tälle vuodelle ;)

Hyvää huomenta! Täälläkin arki astuu kuvioihin, työmies kerkesi jo lähteä, itse vasta aamutakki päällä viuhdon menemään makeasti haukotellen. Enkä siis ole minäkään ainut, joka menee arki-iltoina nukkumaan hyvissä ajoin - viimeistään kymmeneltä olen jo unten mailla :D

Uusivuosi ja jotain uuttakin =)
Tyttö pääsi vihdoinkin opiskelemaan ja tänään se alkaa..vihdoinkin tulee selkeä sisältö hänenkin arkeen!Ei enää epärytmisyyttä muun perheen kanssa.

Ihan surutta ei vuosi vaihtunut...mutta vaihtui kuitenkin.

Joskohan se tästä paranis.

IhanaValo
Huomenta!

Esikoisen koulu alkoi taas, huomenna vissiin kuopus hoitoon ainakin osaks päivää, näkee kavereitaan.
Selkä tuntuu reistaavan, en tiiä mikä lie tuli eilen mut alaselkä ei kestä liikkumista paljoakaan..varoen saa kävelläkin.: /

Huomenta!

Esikoisen koulu alkoi taas, huomenna vissiin kuopus hoitoon ainakin osaks päivää, näkee kavereitaan.
Selkä tuntuu reistaavan, en tiiä mikä lie tuli eilen mut alaselkä ei kestä liikkumista paljoakaan..varoen saa kävelläkin.: /
Selkävaivat on kyllä inhottavan piinallisia.Toivon mukaan sulla paranee nopsaan:hug:Itse kärvistelen joka päivä/yö selkäsairauteni kanssa, eikä se parane ilman leikkausta jos senkään avulla.Kiireellinnn leikkaus tehdään sitten jos tulee virtsaumpi tai pidätyskyky menee ja sitten harkitaan leikkausta muuten kun kivut yltyy sietämättömiksi tai käveleen ei pysty kuin 200-300m.Hankaloittaa jonkin verran elämää ja kaikkia töitä ei pysty enää tekeen.Siitä on kirurgin lausunto.

IhanaValo
Selkävaivat on kyllä inhottavan piinallisia.Toivon mukaan sulla paranee nopsaan:hug:Itse kärvistelen joka päivä/yö selkäsairauteni kanssa, eikä se parane ilman leikkausta jos senkään avulla.Kiireellinnn leikkaus tehdään sitten jos tulee virtsaumpi tai pidätyskyky menee ja sitten harkitaan leikkausta muuten kun kivut yltyy sietämättömiksi tai käveleen ei pysty kuin 200-300m.Hankaloittaa jonkin verran elämää ja kaikkia töitä ei pysty enää tekeen.Siitä on kirurgin lausunto.
:hug: Voi ei, varmasti ärsyttävää. Tsemppiä!: /

• Tykkää
Reactions: Maine Coon/

Yhteistyössä