Selkävaivat on kyllä inhottavan piinallisia.Toivon mukaan sulla paranee nopsaan:hug:Itse kärvistelen joka päivä/yö selkäsairauteni kanssa, eikä se parane ilman leikkausta jos senkään avulla.Kiireellinnn leikkaus tehdään sitten jos tulee virtsaumpi tai pidätyskyky menee ja sitten harkitaan leikkausta muuten kun kivut yltyy sietämättömiksi tai käveleen ei pysty kuin 200-300m.Hankaloittaa jonkin verran elämää ja kaikkia töitä ei pysty enää tekeen.Siitä on kirurgin lausunto.Huomenta!
Esikoisen koulu alkoi taas, huomenna vissiin kuopus hoitoon ainakin osaks päivää, näkee kavereitaan.
Selkä tuntuu reistaavan, en tiiä mikä lie tuli eilen mut alaselkä ei kestä liikkumista paljoakaan..varoen saa kävelläkin.: /
:hug: Voi ei, varmasti ärsyttävää. Tsemppiä!: /Selkävaivat on kyllä inhottavan piinallisia.Toivon mukaan sulla paranee nopsaan:hug:Itse kärvistelen joka päivä/yö selkäsairauteni kanssa, eikä se parane ilman leikkausta jos senkään avulla.Kiireellinnn leikkaus tehdään sitten jos tulee virtsaumpi tai pidätyskyky menee ja sitten harkitaan leikkausta muuten kun kivut yltyy sietämättömiksi tai käveleen ei pysty kuin 200-300m.Hankaloittaa jonkin verran elämää ja kaikkia töitä ei pysty enää tekeen.Siitä on kirurgin lausunto.
:hug:Huomenta kaikille tasapuolisesti.On niin outo olo, kun ei ole työpäivä.Vuosi alkoi työttömänä Tosin mun täytyy kävästä työpaikalla hakemassa työtodistus ja hoidella sitten muitakin asioita.