No mä vähän ihmettelinSori, toi on meillä päin yleisnimitys auton rassaajille.
No mä vähän ihmettelinSori, toi on meillä päin yleisnimitys auton rassaajille.
hikinen mies:snotty:prkl tota valkosta töhnää, taas mä olen aivan hiessä sen takia
mulla auttaa tohon siivouslaiskuuteen se et laittaa kunnon menomusiikkia soimaan niin hommat sujuu käden käänteessä.Tinat näytti epäonnea mulla ja paljon rahaa kaikille muille
Pitäis ihan oikeesti oikeesti siivota mut ei kiinosta.. Pitäis kai toi kuusiki heivata jo menee.. Varistaa vaan vaikka vettä on annettu...
No juu pitäs heittää napit korviin ja vaan alottaa.. On vaan niin paljon ajatuksia päässä ettei ne anna rauhaa..mulla auttaa tohon siivouslaiskuuteen se et laittaa kunnon menomusiikkia soimaan niin hommat sujuu käden käänteessä.
jonkun pitäis tulla käyttää mua suihkussahikinen mies:snotty:
sori:ashamed:
Mun pitäis kans mennä kohta suihkuun, kun saan treenit loppuujonkun pitäis tulla käyttää mua suihkussa
sovittuMun pitäis kans mennä kohta suihkuun, kun saan treenit loppuu
Hyvä, voidaanki pestä toisemme.sovittu
Jahas...täällä kiilattiin ohi:kieh:Hyvä, voidaanki pestä toisemme.
:ashamed:Jahas...täällä kiilattiin ohi:kieh:
vielä kerkee mukaanJahas...täällä kiilattiin ohi:kieh:
älä virnistele siellä yhtään:stick::ashamed:
mihin siellä kolmatta tarvitsee...: /vielä kerkee mukaan
voidaanha me tuo ruutis jakaa, mä ensiks sit sulleälä virnistele siellä yhtään:stick:
heti kun selkänsä kääntää niin...
Ai niiku et mulle jää vaan jämät:O mä olen kyllä tottunut saamaan kaiken itelleni en niinkään jakamaan toisten kanssa:vampire:voidaanha me tuo ruutis jakaa, mä ensiks sit sulle
Voinhan mä tuon kokonaankin itelleni ottaa ni tartte jämiä miettiäAi niiku et mulle jää vaan jämät:O mä olen kyllä tottunut saamaan kaiken itelleni en niinkään jakamaan toisten kanssa:vampire:
Voinhan mä tuon kokonaankin itelleni ottaa ni tartte jämiä miettiä
Mä yritin mut ei kelvannu joo leikkiä ettekö tajuu..täälähän meinataan olla itsekkäitä heti alkuvuodesta
autuaampaa olis jakaa
Siellä se nyt posket punottaen myhäilee ku kaks naista ottaa matsia siitä kumpi vie ruutiksen suihkuun :xmas:täälähän meinataan olla itsekkäitä heti alkuvuodesta
autuaampaa olis jakaa
Onks pakko jos ei taho?:ashamed::saint:täälähän meinataan olla itsekkäitä heti alkuvuodesta
autuaampaa olis jakaa
Mä luovutan suosiolla, meressä riittää kalojaSiellä se nyt posket punottaen myhäilee ku kaks naista ottaa matsia siitä kumpi vie ruutiksen suihkuun :xmas: