Heippa ja Onnellista uutta vuotta.:heart:
Heippa ja Onnellista uutta vuotta.:heart:
Herkistellään vaan, viimeinen tunti vähemmän ihanasta vuodesta menossa.Mä varoitan, olen vähän tsihistellyt ja minulla on vähän nostalgisen, melankolinen olo. Sellainen muisteleva... lisäksi fiilistelen tuolla you tubessa. Että jos alan vallan herkistellä ja puhua pehmoisia, menköön se tämän vuoden viimeiseksi kerraksi...
Kiitos samoin :heart:Heippa ja Onnellista uutta vuotta.
Calvin&Hobbesin henkeen :heart:
Sulla on oikein ukkotarha =)
Kohta paukuttamaan raketit, sitten saan lasillisen viiniä On ollut liian kiire lumiukkoja tehdessä, ettei edes paukuttelemaan ole ennättänyt. Mitäs sinne?Mitäs tyypit? Kuis hurisee?
Mulla on oikeastaan kokonaisuutena ollut ihan hyvä vuosi. Miten saako kysyä, voi hän, joka sairastui ?:hug:Herkistellään vaan, viimeinen tunti vähemmän ihanasta vuodesta menossa.
Hurisee jo yli puolella teholla, joten parempaan päin menossa.Mitäs tyypit? Kuis hurisee?
Juu. :heart: Ne sarjakuvat ovat olleet aikoinaan ihan pelastus.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27791556:Calvin&Hobbesin henkeen :heart:
tässähän tämä. Vuoden vaihtumista odotellen..rauhallista. Lapset kikattelevat huoneissaan, mies katsoo televisiota. Tsih, tietokone, ja sitä rataa...Mitäs tyypit? Kuis hurisee?
Miksihän näkyy vain musta ruutu?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27791548:[video=youtube;FdLUc4NIUmg]http://www.youtube.com/watch?v=FdLUc4NIUmg[/video]
Ei tämä tipattomuuskaan kyllä ole ainakaan vielä tappanut
:hug:Herkistellään vaan, viimeinen tunti vähemmän ihanasta vuodesta menossa.
En tiedä, mulla näkyy kyllä muutakinMiksihän näkyy vain musta ruutu?
Tosi hyvin toipunut, vietettiin jo joulu yhdessä.Mulla on oikeastaan kokonaisuutena ollut ihan hyvä vuosi. Miten saako kysyä, voi hän, joka sairastui ?:hug:
Siinähän se männöö kun ei mieti liikoja.Hurisee jo yli puolella teholla, joten parempaan päin menossa.
Kuis siel?
Rauhallisuu on :heart:tässähän tämä. Vuoden vaihtumista odotellen..rauhallista. Lapset kikattelevat huoneissaan, mies katsoo televisiota. Tsih, tietokone, ja sitä rataa...
kiitos....:hug:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27791599:Ultrikselle :heart:
[video=youtube;CcbiZRMSLYc]http://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYc[/video]
Kävin pois ketjusta ja palasin, niin alkuperäisessä viestissäsi näkyy nyt!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27791579:En tiedä, mulla näkyy kyllä muutakin