Elion selvitettävä kellä on myös varat vähissäAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27774655:Luultavasti niitä on vähennetty kustannussyistä.
Elion selvitettävä kellä on myös varat vähissäAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27774655:Luultavasti niitä on vähennetty kustannussyistä.
Eikös tuossa alkuvuodesta niitä kuultu vähän jokapuolella.Niitä taisi olla seitsemän, eka kuultu..
Tuomiopäivän kolme pasuunaa, ensimmäinen kuultuAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27774655:Luultavasti niitä on vähennetty kustannussyistä.
HY :wave:Ja nukkumaan:wave:
Kuulostaa ihan joltain valaan ulinalta[video=youtube;vcUDYBIrWio]http://www.youtube.com/watch?v=vcUDYBIrWio[/video]
Hyi nää on ihan hirveitä... en tiiä onko tää se oikee ku en uskaltanu kuunnella ku oon yksin kotona
Mut joo, lopunaikojen pasuunaongiulinat ovat alkaneet.
Niin no noi kai on jotenkin selitettväissä ton lähiön talojen muodostaman "sisäpihan" perusteella. Mut silti, huuuuuu : /Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27774865:Kuulostaa ihan joltain valaan ulinalta
Dubattuja ääniä.Niin no noi kai on jotenkin selitettväissä ton lähiön talojen muodostaman "sisäpihan" perusteella. Mut silti, huuuuuu : /
Hyvästä parittajasta on aina puutetta =)vielä
Mä olen hyvä parittaja saisiko olla tuleva vaimo vai mies...
Noita videoita ilmesty vaikka kuinka. Kamalia[video=youtube;vcUDYBIrWio]http://www.youtube.com/watch?v=vcUDYBIrWio[/video]
Hyi nää on ihan hirveitä... en tiiä onko tää se oikee ku en uskaltanu kuunnella ku oon yksin kotona
Mut joo, lopunaikojen pasuunaongiulinat ovat alkaneet.
Pä. Hei. Ja yötä.pä. Yötä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27780356:Heipä heipä hei. Pä.
Ei jaksaisi mennä nukkumaan. Katselen ZorroaPä. Hei. Ja yötä.pä. Yötä.
Mentävä on. Nukuttaa. Mutta heipä. hei,
Ja kohta ne tulloo taas uuvelleenAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27780407:pian alkaa töllöstä näkymään örkkejä ja muita monkiäisiä.
iltaa kaikille. :wave:
mitä sieltä siis tulee?Ja kohta ne tulloo taas uuvelleen
LotR, kuninkaan paluumitä sieltä siis tulee?
Ok. Kiitos. =)LotR, kuninkaan paluu
No örkkejä ja mönkijäisiä.mitä sieltä siis tulee?