mä tiesin, ettet se ole sinäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27786964:mikäs valepäätön täällä kirjottelee. :snotty:
mä tiesin, ettet se ole sinäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27786964:mikäs valepäätön täällä kirjottelee. :snotty:
laita valot.Liian pimeää ompelemiseen. Lopetan suosiolla. Höhhöhhöh.
Pieni valo-ongelma täällä ja yritin tuossa telkkaria katsellessa samalla neuloa. Sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä, pistä mies vaihtamaan lamppu ja polta kaikki sulakkeet yhdellä väännöllä. :xmas: Se olisi sitten uuden lampun ostoa tiedossa. Otsalampun kanssa en ryhdy vääntämään. Mies on todella tyytyväinen tähän hämärään, mutta minualla menee piparit pian murskaksi kun pitää jatkuvasti tihrustaa |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27787119:laita valot.
ei mulla ole semmosia mielikuvia ollenkaan. :saint:Piparit vain jouluinen viittaus kuvaten siis hermoja, ei härskejä mielikuvia mistään sellaisesta mistä ei saa puhua.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27787141:ei mulla ole semmosia mielikuvia ollenkaan. :saint:
samoin täällä. Ihan tasaiseen tahtiin jo tuossa alkuillasta. Eikös se edelleen ole se suositus, vaiko laki, ettei ennen klo 18.00. pitäisi räiskiä raketteja.Hyvää ja turvaisaa uutta vuotta!
Täällä on myös paukkunut enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
Kyllä tuolla muutaman lumiukon onnistui vielä vääntämään. Lapset arvosti ainakin näitä hienoja luomuksia. Aikuisista en tiedäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27787276:vettä sataa niinkun juhannuksena, voi olla lumet vähissä aamulla. :O
Mulla on vahva tunne, että niistä tuli tosi hienoja.Kyllä tuolla muutaman lumiukon onnistui vielä vääntämään. Lapset arvosti ainakin näitä hienoja luomuksia. Aikuisista en tiedä
Pistän kuvan tänne. Ei kehtaa enää muualle pistääMulla on vahva tunne, että niistä tuli tosi hienoja.
Oliko muuallakin...Pistän kuvan tänne. Ei kehtaa enää muualle pistää
On noita tullut lisättyä lärvikirjaan viime päivinä muutama. Tein sellaisen isommankin version, missä on yksi onnellinen lumiukko uimassa, hain evä, sekä yksi hyvin kauhuissaan oleva lumiukko juoksemassa rannalle.Oliko muuallakin...