"Vieras"
Onhan se hienoa, et tommoselle jokapaikan höylälle on nykyään hieno nimitys. Sori, ei mitään kysyttävää. En halua tietää mitään ihmisestä joka ei omaa minkäänlaista moraalia..
Meillä on ollut eropaperit vetämässä jo parisen kuukautta, mun aloitteesta. Minulle on aivan sama mitä hän omalla rakkauselämällään tekeeAhaa, ehdotitko siis miehellesi avointa suhdetta ettei hän vain jättäisi sua?
Eli jos vaikka mies pettää vaimoaan, hän itse asiassa petäkään vaan hänellä vain poikkeuksellisen suuri kyky rakastaa? Se lie hyvä asia?Minä olen ydinperheen kasvatti, lapsuus ehjä ja onnellinen ja olen bi ja voisin toisissa oloissa olla polyamoristikin. Eli en usko että tausta selittää kaikkea.
Ehkä sinulla vain poikkeuksellisen suuri kyky rakastaa? Mahtuu elämään siis useampia kuin vain yksi puoliso...
Eiko sun mielestä lapsilla pitäisi olla perhe? Kasvatuksen ja kotiolojen takia?Mulla on kaksi lasta ja eksäni on nuoremman isä.
Lapsillani on jo isät joten mun suhteet eivät kuulu lapsilleni. Pidän parhaani mukaan nämä mun säädöt erossa lasten elämästä. Joten en ole sen suuremmin asiasta lapsille puhunut.
Huomasin saman.Taas käytetään HIEMAN väärin noita termejä
Miten polyamoristi liittyy tämän hetkiseen tilanteeseesi? Joko mä oon ymmärtäny koko jutun väärin tai sit säHienoahan tässä on se että palsta lukee niinkuin haluaa Kerroin olevani avoimessa suhteessa, en varsinaisesti polyamorisessa suhteessa. Kerroin itse olevani polyamoristi, en että kaikki minulle rakkaat sitä olisivat.
Anteeksi huolimaton lukeminen.Hienoahan tässä on se että palsta lukee niinkuin haluaa Kerroin olevani avoimessa suhteessa, en varsinaisesti polyamorisessa suhteessa. Kerroin itse olevani polyamoristi, en että kaikki minulle rakkaat sitä olisivat.