Saa kysyä, avoimessa suhteessa oleva polyamoristi vastaa :)

"Vieras"
Onhan se hienoa, et tommoselle jokapaikan höylälle on nykyään hieno nimitys. Sori, ei mitään kysyttävää. En halua tietää mitään ihmisestä joka ei omaa minkäänlaista moraalia..

"vieras"
Ei tuo kuulosta mun mielestä polyamoristin suhteelta, eikö se edellytä sitä että niillä miehilläkin olis muita kumppaneita tai rakastaisivat toisiaan? Tuo kuulostaa sinkkunaisen elämältä, jolla on säätöjä mutta joka ei halua vielä vakiintua. Itseasiassa minä elin tuollaista elämää joku 10vuotta sitten :) paitsi etten asunut kenenkään kanssa.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
"meetoo"
[QUOTE="vieras";27784362]Ei tuo kuulosta mun mielestä polyamoristin suhteelta, eikö se edellytä sitä että niillä miehilläkin olis muita kumppaneita tai rakastaisivat toisiaan? Tuo kuulostaa sinkkunaisen elämältä, jolla on säätöjä mutta joka ei halua vielä vakiintua. Itseasiassa minä elin tuollaista elämää joku 10vuotta sitten :) paitsi etten asunut kenenkään kanssa.[/QUOTE]

Mutta onhan se niin paljon hienompaa olla polyamoristi kuin slut :D

just
[QUOTE="vieras";27784362]Ei tuo kuulosta mun mielestä polyamoristin suhteelta, eikö se edellytä sitä että niillä miehilläkin olis muita kumppaneita tai rakastaisivat toisiaan? Tuo kuulostaa sinkkunaisen elämältä, jolla on säätöjä mutta joka ei halua vielä vakiintua. Itseasiassa minä elin tuollaista elämää joku 10vuotta sitten :) paitsi etten asunut kenenkään kanssa.[/QUOTE]

No ihan just samaa mä tässä mietin.
Tuosta on polyamoria kaukana, mutta onhan se tietysti hienoa kun voi nimetä moraalittoman itsensä jakamisen hienonkuuloisella termillä.

"vieras"
Minä olen ydinperheen kasvatti, lapsuus ehjä ja onnellinen ja olen bi ja voisin toisissa oloissa olla polyamoristikin. Eli en usko että tausta selittää kaikkea.
Ehkä sinulla vain poikkeuksellisen suuri kyky rakastaa? Mahtuu elämään siis useampia kuin vain yksi puoliso...

:)
Eli jos vaikka mies pettää vaimoaan, hän itse asiassa petäkään vaan hänellä vain poikkeuksellisen suuri kyky rakastaa? Se lie hyvä asia?

[QUOTE="vieras";27784224]Mun mielestä ap:lla on vaan poikkeuksellisen suuri sitoutumisen kammo, ei mikään mummelin ihannoima "suuri kyky rakastaa". :D sori, naurattaa...[/QUOTE]

Kyllä! Olen äärettömän sitoutumiskammoinen.

joopa joo
Eli suomeksi sanottuna sä oot eroamassa miehestäsi, mutta ilmeisesti olosuhteisen pakosta asutte vielä saman katon alla. Sulla on kaks miestä, jota toista deittaat ja toisen kanssa harrastat pelkkää seksiä. Ei tuo mitään polyamoriaa eikä avointa suhdetta ole. Tuo on vaan sitä, ettet sä ole löytänyt ketään jota oikeasti rakastaisit. Siihen saakka deittaat ja sekstaat näköjään vähän jokaisen kanssa.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
"..."
Aika kaukaa haetulta kuulostaa tuo polyamoria. Kuulostat tosiaan sinkulta, jolla on vähän liian monta säätöä mennossa yhtäaikaa. Ja vielä lapset siinä mukana :(

Mutta jos haluat elämäsi kuulostavan jotenkin hienommalta kun on, niin voit kutsua itseäsi ihan miksi haluat :)

"nainen"
Mulla on kaksi lasta ja eksäni on nuoremman isä.
Lapsillani on jo isät joten mun suhteet eivät kuulu lapsilleni. Pidän parhaani mukaan nämä mun säädöt erossa lasten elämästä. Joten en ole sen suuremmin asiasta lapsille puhunut.
Eiko sun mielestä lapsilla pitäisi olla perhe? Kasvatuksen ja kotiolojen takia?
Miten niin sun suhteet ei sit ole lapsien asia, kun et pysty tarjoamaan heille perhettä.

[QUOTE="vieras";27784388]Eli jos vaikka mies pettää vaimoaan, hän itse asiassa petäkään vaan hänellä vain poikkeuksellisen suuri kyky rakastaa? Se lie hyvä asia?[/QUOTE]

Pettäminen on ihan eri asia kuin se jos miehellä on kaksi vaimoa jotka hekin rakastavat toisiaan tai jos miehellä on toisiaan rakastavat mies ja vaimo.

Pettäminen on inhottavaa jo ajatuksen tasolla.

Poikkeuksellisen suuri kyky rakastaa sen sijaan on poikkeuksellisen kaunis asia.

Onhan niillä miehilläkin muita, kukaan vaan ei ole asiasta kysynyt :D
Ja kuten kerroinkin niin tämä eräs nainenkin on parisuhteessa miehen kanssa.

"vieras"
Mielenkiintoista.

Lapsuuden traumoja yritetään taas korjata...

Tuli mieleen pari päivää sitten tullut dokumentti, jossa aikuinen mies halusi elää vauvana, hänellä oli "äiti" joka syötti miestä, nukutti. Miehellä oli syöttötuoli, pinnasänky, potkupuvut.
Hän yritti elää uudelleen lapsuuttaan, jonka oli unohtanut lapsuudessa aiheutuneiden traumaattisten asioiden vuoksi. (pahoinpitely ym.)

Eikö olisi parempiakin keinoja yrittää käsitellä niitä vaikeita asioita?
Niin sinulle kuin tälle vauvamiehellekin?

Yhteistyössä