The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
oi ihana herätys :)jos mää haluun herätä ajoissa, laitan kännyyn herätyksen. ei puhettakaan siitä et tuo keittelis mulle kahvit aamulla :D
Meillä on melkein aina viikonloppusin tapana että se joka herää aiemmin, keittää kaffet valmiiksi. Ja herätys yleensä siinä yhdentoista maissa ellei ennen sitä herää iteksiin, ja jos herää aiemmin niin yleensä sängystä tulee tekstari että kahvia kiitos :D

Mut jos mua vituttaa, niin minen keitä ku itelleni koska olen kypsä aikuinen:xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
IhanaValo
Mies yleensä keittää kahvit jos ekana nousee, yks aamu nousin ite niin paljon myöhempään et kahvi oli jo pahaa nii mies keitti uudet kahvit ku "eihän kukaan herää vanhoilla kahveilla" :D Välillä se yllättää..
 
Sangria
Meillä on melkein aina viikonloppusin tapana että se joka herää aiemmin, keittää kaffet valmiiksi. Ja herätys yleensä siinä yhdentoista maissa ellei ennen sitä herää iteksiin, ja jos herää aiemmin niin yleensä sängystä tulee tekstari että kahvia kiitos :D

Mut jos mua vituttaa, niin minen keitä ku itelleni koska olen kypsä aikuinen:xmas:
toihan on hyvä juttu, vois jopa meilläkin toimia jos tuo ukkeli jois kahvia. mutku ei juo ni turha unelmoida :D oispa ihanaa herätä kahvin tuoksuihin :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä