The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
[QUOTE="mandi";27780233]mullekki toi sangrian treeni-innostus!! meinaan täällä ollu ihan hukassa, lähinnä tullu syötyä ja maattua sohvannurkassa :/ vaan jos tän illan vielä nauttis punkusta ja ottais ihan rauhallisesti ;)

näkyyks noi hymiöt jos rekisteröityy? täällä uus tulolokas kyselee, hiukan hukassa...[/QUOTE]
mun innostus oli pitkään hukassa, nyt vaikuttais olevan taas tallessa :D siitä tulee hyvä olo ku kuntoilee :)
 
no minä en vois...rupeis ahistaa. oon minäki rypyt välttäny ja menen nuoremmasta mitä olen mutta silti...en oo mikään läpipasko kuitenkaan niin olen aika hysteerinen noiden rasvojen suhteen.
Kuulostaa kurjalta. Mä yritän nauttia kuitenki elämästäni. Yks drinksu sinne tänne ei haittaa, kuhan se ei ole tapa.

Kilpparin takia mun paino nousi, mutta oon saanu sen pois. En kiellä itteltäni ja pysyn mitoissani :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
[QUOTE="mandi";27780366]mullaki rupeis väsyttää.. vaikkei ny vielä sais :/ *nojaa olkaapäätä vasten* keksitään jotain jännää!![/QUOTE]

Jotain äkkii pitäis kyl keksii, yhtäkkii iski väsymys ja kellokin on noin vähän :Okyl nyt kahteen ainakin pitäis jaksaa :D
 
[QUOTE="mandi";27780380]hyh! ihan liian hardcorea mun makuun. miten olis vaikka nakukuvat tai muut mieltä lämmittävät jutut?! :D[/QUOTE]

täällä mitään nakukuvia saa laittaa:attn:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä