Mitä teette puolisoidenne kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iglu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me tehdään pitkälti samaa, mitä muutkin on tässä ketjussa kertoneet, eli katsellaan sarjoja ja leffoja, käydään yhdessä syömässä ulkona, hoidetaan kotia jne.

Toisaalta me myös tehdään puutöitä yhdessä, käydään kirppiksillä, kunnostetaan vanhoja juttuja, pelataan korttipelejä, sienestetään ja marjastetaan, mökkeillään ja kerran pari vuodessa lomaillaan reissun verran. Kesällä hoidellaan yhdessä ruokapuutarhaa. Ei me aina välttämättä mitään henkeviä ja suuria siinä puuhatessa jutella. Usein ollaan ihan hiljaa ja tehdään vaan. Saattaa esim olla äänikirja taustahälynä ja sitä kuunnellaan. Ehkä se toisen läsnäolo on se tärkein juttu. Ei aina tarvitse puhua. Riittää kun on vaan siten, että toinen tuntuu olevan siinä mukana. Yhdessä.
 
Käydään yhessä kaupassa, tehään ruokaa, käydään saunassa, katsotaan telkkaria ja elokuvia.
Kuunellaan musiikkia.
Käydään miehen vanhempien tai mun äidin luona.
Jutellaan, tehdään kotitöitä.
Luetaan ja köllötellään vierekkäin.
 
Viimeksi muokattu:
Jutellaan välillä ihan tolkuttomia aikoja mitä oudoimmista aiheista (juteltaisiin varmaan nytkin ellei vaimoke olisi kyläilemässä), käydään lenkillä ja kuntosalilla yhdessä aina kun mahdollista, pelataan pelejä (rakastetaan lauta- ja korttipelejä!), tavataan ystäviä, ja katsotaan elokuvia, joskus kun lapset isällään, käydään ravintolassa syömässä ja Karo tykkää laulaa karaokea ja minä taasen tanssia, joten karaokebaarissa tulee silloin tällöin käytyä. On ollut puhetta, että mennään yhdessä tanssikurssille, mutta vielä ei ole saatu aikaiseksi ilmoittautua...
 
Meilläkin oli aika jolloin ei tehty yhdessä kuin pakolliset eli siivoukset ja pihatyöt jne. Nyt kun lapset on jo täysi-ikäisiä, me käydään miehen kanssa syömässä, leffassa, bändien keikoilla..saatetaan lähteä yöksi toiseen kaupunkiin, ulkomaanreissuja muutaman kerran vuodessa. Parin viikon kuluttua lähdetään Barcelonaan kun minä saan työprojektin ja puoliso harrastukseen liittyvän projektin loppuun.

Aluksi piti vähän väkisin keksiä yhteisiä juttuja, nykyään jo nauttii niistä. Vaatii hiukan aikaa ja kärsivällisyyttä tutustua taas omaan puolisoon ruuhkavuosien jälkeen mutta se kannattaa! Meidän elämään on ainakin palannut nauru ja ilo yhdessäolosta.
 
Meilläkin oli aika jolloin ei tehty yhdessä kuin pakolliset eli siivoukset ja pihatyöt jne. Nyt kun lapset on jo täysi-ikäisiä, me käydään miehen kanssa syömässä, leffassa, bändien keikoilla..saatetaan lähteä yöksi toiseen kaupunkiin, ulkomaanreissuja muutaman kerran vuodessa. Parin viikon kuluttua lähdetään Barcelonaan kun minä saan työprojektin ja puoliso harrastukseen liittyvän projektin loppuun.

Aluksi piti vähän väkisin keksiä yhteisiä juttuja, nykyään jo nauttii niistä. Vaatii hiukan aikaa ja kärsivällisyyttä tutustua taas omaan puolisoon ruuhkavuosien jälkeen mutta se kannattaa! Meidän elämään on ainakin palannut nauru ja ilo yhdessäolosta.

Mukava kuulla! :)

Meillä menee vielä jokunen vuosi siihen, kun jälkikasvu lähtee kotoa, vanhinkin kun on vasta 3,5v. Mutta pääasiahan on se, että suhdetta ilmeisesti voi saada tönittyä takaisin sinne iloisen yhdessäolon suuntaan. :)
 
Purjehditaan + pidetään yllä venettämme. Matkustellaan. Keskustellaan ja väitellään:) Mökkeillään. Katsotaan elokuvia, käydään ravintoloissa. Puhutaan töistä.
 
Keskustellaan, tehdään ruokaa, katotaan telkkaria/ leffoja, luetaan, ulkoillaan, lenkkeillään, shoppaillaan, matkustellaan, kahvitellaan, käydään ulkona syömässä, harrastetaan seksiä, nukutaan, makoillaan vierekkäin, luetaan, kestitään ystäviä, siivotaan, suunnitellaan, ajellaan, touhutaan milloin mitäkin. Vietämme lähes kaiken vapaa-ajan yhdessä.
 

Yhteistyössä