V
"vande"
Vieras
Me tehdään pitkälti samaa, mitä muutkin on tässä ketjussa kertoneet, eli katsellaan sarjoja ja leffoja, käydään yhdessä syömässä ulkona, hoidetaan kotia jne.
Toisaalta me myös tehdään puutöitä yhdessä, käydään kirppiksillä, kunnostetaan vanhoja juttuja, pelataan korttipelejä, sienestetään ja marjastetaan, mökkeillään ja kerran pari vuodessa lomaillaan reissun verran. Kesällä hoidellaan yhdessä ruokapuutarhaa. Ei me aina välttämättä mitään henkeviä ja suuria siinä puuhatessa jutella. Usein ollaan ihan hiljaa ja tehdään vaan. Saattaa esim olla äänikirja taustahälynä ja sitä kuunnellaan. Ehkä se toisen läsnäolo on se tärkein juttu. Ei aina tarvitse puhua. Riittää kun on vaan siten, että toinen tuntuu olevan siinä mukana. Yhdessä.
Toisaalta me myös tehdään puutöitä yhdessä, käydään kirppiksillä, kunnostetaan vanhoja juttuja, pelataan korttipelejä, sienestetään ja marjastetaan, mökkeillään ja kerran pari vuodessa lomaillaan reissun verran. Kesällä hoidellaan yhdessä ruokapuutarhaa. Ei me aina välttämättä mitään henkeviä ja suuria siinä puuhatessa jutella. Usein ollaan ihan hiljaa ja tehdään vaan. Saattaa esim olla äänikirja taustahälynä ja sitä kuunnellaan. Ehkä se toisen läsnäolo on se tärkein juttu. Ei aina tarvitse puhua. Riittää kun on vaan siten, että toinen tuntuu olevan siinä mukana. Yhdessä.