Suositelkaa siideriä!

• Viestiketjun aloittaja ........................
  • Ensimmäinen viesti
........................
Viimeisimmästä kerrasta on kulunut useita vuosia, mutta maanantaina lähden radalle! Tiukkaa viinaa ei olisi tarkoitus juoda, että pääsee omin jaloin kotiin, viinistä en pidä, joten varmaan siiderilinjalla mennään. Mutta kun viimeisimmästä kerrasta on jo kau-an (en harrasta saunasiideriä tms.), niin mulla ei ole mitään hajua tuosta nykytarjonnasta.
Eli, mistä siideristä te tykkäätte? Mikä ko. siiderissä on hyvää?

Somersby omena on paljon parempaa mun mielestä kuin upciderit yms. Olikohan suomenlinnan panimo , joka myy Tin solder - merkkistä, se on kans hyvää. Niin ja Kepplers on kans hyvää ja raikasta. Oikeinkirjoituksesta en nyt mene takuuseen, mutnoi on mun mieleeni.

Fffff
Ikisuosikki Crowmoor dry apple. Uusi rakkaus Colden cap sparkling dry (kultainen tölkki). Ihanan pehmeää ja just sopivan kuivaa :heart: Muita siidereitäpä en ikinä ostakaan. Ja yleensäkään alkoholia tosi harvoin...

........................
Heh, on tainnut valikoimat vähän suurentua sitten viime kerran. En muista, että silloin viimeksi olisi ollut muita vauhtoehtoja kuin golden cap ja upcider. :D Tulee valinnan vaikeus. Taidan ottaa monta eri makua, yhden jokaista ja jos suosikki löytyy, niin yritän muistaa sen sitten, kun taas vuosien päästä tulee tarve siiderille. :D Eikä ainakaan pääse kyllästymään, jos kaikki eri makua. Sehän siinä on riskinä, että jos vetää pelkkää päärynää, niin alkaa maistua aika nopeasti puulta.

Kiss Mustaherukka. Kaikki muut Kiss-siiderit, joitat olen maistanut (mansikka, päärynä, kirsikka) ovat aika kamalia, mutta mustaherukka on tosi hyvä. Muutoin tykkään dry applesta ja muista kuivista siidereistä, mutta tuo mustaherukka on mielestäni juuri sen makuista, ettei ole kuivaa eikä imelää.

Yhteistyössä