"Jenis"
Savannah Dry! Maailman paras siideri ja kaunein pullo <3 Ainoa "vika" on että pitää yleensä hakea Alkosta asti.
Minä saan Crowmooresta saatanallisen päänsäryn, näin sivuhuomiona. Mistään muusta siideristä en särkyjä saa (ellen juo mahdottomia määriä), mutta Crowmooresta iskee armoton darra jo pienemmästäkin määrästä.Mie oon kans Crowmooren kannalla.
Oih, no se ei kiva. Mikähän siinä mahtais olla...? Mulla ei sen kanssa ole probleemaa..luultavasti darra tulis todennäköisimmin noiden makeiden sidujen kanssa, mutta niitä en taas oikeen pysty juomaan...Minä saan Crowmooresta saatanallisen päänsäryn, näin sivuhuomiona. Mistään muusta siideristä en särkyjä saa (ellen juo mahdottomia määriä), mutta Crowmooresta iskee armoton darra jo pienemmästäkin määrästä.
En ole selvittänyt tätä darramysteeriä. Pidän Crowmooren mausta, koska olen itsekin enemmän kuivan siiderin ystävä kuin noiden imelien makujen, mutta pakko on vetää se johtopäätös, että Crowmooresta se johtuu, koska useamminkin olen yrittänyt aina samalla lopputuloksella. En tiedä, olisiko syy sitten valmistusprosessissa vai missä.Oih, no se ei kiva. Mikähän siinä mahtais olla...? Mulla ei sen kanssa ole probleemaa..luultavasti darra tulis todennäköisimmin noiden makeiden sidujen kanssa, mutta niitä en taas oikeen pysty juomaan...
Yllätyin itsekin, kun ekan kerran tavasin kaupan siidereiden tuoteselostetta. Suurin osa on noita sekoituksia, mun mielestä ihan huijaustaOhops, onko näin? :O No en tiennytkään...jotenkin olisin luullut, että se on ihan oikeata stuffia..kun on niin hyvääkin..
Stowfordia olen kyllä juonutkin. Maistuu.