Suositelkaa siideriä!

• Viestiketjun aloittaja ........................
  • Ensimmäinen viesti
Minä saan Crowmooresta saatanallisen päänsäryn, näin sivuhuomiona. Mistään muusta siideristä en särkyjä saa (ellen juo mahdottomia määriä), mutta Crowmooresta iskee armoton darra jo pienemmästäkin määrästä.
Oih, no se ei kiva. Mikähän siinä mahtais olla...? Mulla ei sen kanssa ole probleemaa..luultavasti darra tulis todennäköisimmin noiden makeiden sidujen kanssa, mutta niitä en taas oikeen pysty juomaan...

Oih, no se ei kiva. Mikähän siinä mahtais olla...? Mulla ei sen kanssa ole probleemaa..luultavasti darra tulis todennäköisimmin noiden makeiden sidujen kanssa, mutta niitä en taas oikeen pysty juomaan...
En ole selvittänyt tätä darramysteeriä. Pidän Crowmooren mausta, koska olen itsekin enemmän kuivan siiderin ystävä kuin noiden imelien makujen, mutta pakko on vetää se johtopäätös, että Crowmooresta se johtuu, koska useamminkin olen yrittänyt aina samalla lopputuloksella. En tiedä, olisiko syy sitten valmistusprosessissa vai missä.

"Jenis"
Monet näistä "siidereistä", esim. toi Crowmoor, on itseasiassa viinin ja hedelmämehun sekoitusta, johon on lisätty aromeja yms. Eli darra voi tulla niistä lisäaineista. Suosittelen ihan oikeaa, käymismenetelmällä tehtyä siideriä, niinku vaikka Stowford Press :)

[QUOTE="Jenis";27779180]Monet näistä "siidereistä", esim. toi Crowmoor, on itseasiassa viinin ja hedelmämehun sekoitusta, johon on lisätty aromeja yms. Eli darra voi tulla niistä lisäaineista. Suosittelen ihan oikeaa, käymismenetelmällä tehtyä siideriä, niinku vaikka Stowford Press :)[/QUOTE]

Ohops, onko näin? :O No en tiennytkään...jotenkin olisin luullut, että se on ihan oikeata stuffia..kun on niin hyvääkin..
Stowfordia olen kyllä juonutkin. Maistuu.

Somerby omena ja päärynäsiideri :p
Rainbow mansikka - lime on hyvää.
Happy Joe omenasiideri tölkissä.

Viimeksi muokattu:
"kartsu"
Sommersby omena ja golden cap wicked ja dry apple. Ja tietenkin lasipulloista! Nams. Rekorderlig mango-vihreä omena on kans hyvää. Nää ei oo ällö makeita eikä liian kuivia. Ja tuo sommersby maistuu ihan omena mehulta.

[QUOTE="Jenis";27779180]Monet näistä "siidereistä", esim. toi Crowmoor, on itseasiassa viinin ja hedelmämehun sekoitusta, johon on lisätty aromeja yms. Eli darra voi tulla niistä lisäaineista. Suosittelen ihan oikeaa, käymismenetelmällä tehtyä siideriä, niinku vaikka Stowford Press :)[/QUOTE]

No, tämä sen jomotuksen kyllä selittäisi aika hyvin.

vvvvv
Kopparberg lakka light on hyvää.

Itsekin ostin "aina" vaan yhtä ja samaa. Nyt olen alkanut maistelemaan uusia makuja ja todellakin löytyy vaikka ja mitä. Tuo Colden capin wicked oli kans hyvää, joskin tosi makeaa... ei pysty juomaan ku yhden

Kuivaa kuivaa
Minä juon siiderini niin rutikuivina kun saa.
Upcider tai Fizz extra dry on jees. Menee myös kepplers mutta Crowmoor on suomalaista tekosiideriä ja Somersby ihan liian makeaa. Ecusson on hyvää, mutta se pitää hakea alkosta.

Yhteistyössä