The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Tohon ikäkeskusteluun mietiskellessäni, että oon kyllä tyytyväinen siihen, että mies on aika tasan 2v vanhempi. Eli käytännössä samalla tasolla kuin minä :D

Molemmat niin pentuja ja tietämättömiä, että on yhdessä hyvä lähtee ottaa selvää. En kestäis olla sellasen elämänviisaan ja elämänkokeneen miehen kanssa, jolle kaikki mulle hienot jutut ois itsestäänselvyyksiä.
 
"vieras"
Tohon ikäkeskusteluun mietiskellessäni, että oon kyllä tyytyväinen siihen, että mies on aika tasan 2v vanhempi. Eli käytännössä samalla tasolla kuin minä :D

Molemmat niin pentuja ja tietämättömiä, että on yhdessä hyvä lähtee ottaa selvää. En kestäis olla sellasen elämänviisaan ja elämänkokeneen miehen kanssa, jolle kaikki mulle hienot jutut ois itsestäänselvyyksiä.
Teiniikä on semmosta hakemista, joskus se on vielä parikymppisenäkin. Luulevat ressukat tajuavan sitä sun tätä vaan ei tajua yhtään mitään :)
 
Tohon ikäkeskusteluun mietiskellessäni, että oon kyllä tyytyväinen siihen, että mies on aika tasan 2v vanhempi. Eli käytännössä samalla tasolla kuin minä :D

Molemmat niin pentuja ja tietämättömiä, että on yhdessä hyvä lähtee ottaa selvää. En kestäis olla sellasen elämänviisaan ja elämänkokeneen miehen kanssa, jolle kaikki mulle hienot jutut ois itsestäänselvyyksiä.
Ei ikä sano kyllä mitään mistään, jos ajatellaan minkään parisuhteen toimivuutta, tärkeintä on se vaan että valkkaa itselleen sopivan puolison ja toivoo parasta. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma suhteissa :D
 
Professional Griefer
[QUOTE="vieras";27775430]Teiniikä on semmosta hakemista, joskus se on vielä parikymppisenäkin. Luulevat ressukat tajuavan sitä sun tätä vaan ei tajua yhtään mitään :)[/QUOTE]

Nimenomaan, mielummin me ollaan kaks nuorta jotka ei tiedä mistään mitään mut otetaan parina selvää, ku että lyöttäytyisin esim. sen verran vanhemman miehen kanssa, joka tietäis jo niin paljon että mä vaikuttaisin lähinnä hänen tyttäreltään...
 
kahvikirahvi
Kannattaa muuten kysyä mielipidettä muilta naisilta jotka on eläneet naisen kanssa :D Jos parisuhdetta tarkoitit, ei se henkinen kypsyys ole oikeasti mikään oletusasetus kauniimmassa sukupuolessakaan :D
Minä saan kyllä muodostettua omat mielipiteeni, oon iso tyttö jo :p

Mun miesmaku on jossain 30-50 välillä. Mutta toki olis luonteesta kiinni enemmän kuin iästä. Gary Oldman on ihanin, vaikka se himpun yli 50 onkin. Sen luonteella ei olis kyllä väliä koska se vaan on ihana.

Naisista taas en osaa ikää määritellä, mutta naiset on ihania :heart: kuolaan muuten vieläkin niitä suicide girlsejä

Mutta en mä tota miehenpuolikasta aio lempata vaikkei se ihan mun ikäihanteeseeni mahdukaan :D

Kauhee selitys, tsih taas.
 
Professional Griefer
Minä saan kyllä muodostettua omat mielipiteeni, oon iso tyttö jo :p

Mun miesmaku on jossain 30-50 välillä. Mutta toki olis luonteesta kiinni enemmän kuin iästä. Gary Oldman on ihanin, vaikka se himpun yli 50 onkin. Sen luonteella ei olis kyllä väliä koska se vaan on ihana.

Naisista taas en osaa ikää määritellä, mutta naiset on ihania :heart: kuolaan muuten vieläkin niitä suicide girlsejä

Mutta en mä tota miehenpuolikasta aio lempata vaikkei se ihan mun ikäihanteeseeni mahdukaan :D

Kauhee selitys, tsih taas.
Sä sit varmaan tshiauttelet mun kaa myöhälle asti :D
 
Professional Griefer
[QUOTE="vieras";27775458]Et vastannut kysymykseen.? miksi?[/QUOTE]

En kokenut, että mun pitäis vastata kysymykseen jota en ymmärrä? Miksi sosiaalipuoli haluaisi olla muhun yhteydessä? Vai tarkotatko jotain muuta tuolla kysymykselläsi, jota en oikeasti nyt pysty catchaamaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä