Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olenko mä kertonut, että mun maidonvalkeaa ihoani ihaillaan![]()
No kyllä se maito kuuluu sinne absille, rossoon tai nakkarille. Tasokkaimmissa paikoissa tilataan sitten jotain ihan muuta. Tämä keskustelu on sitä samaa tasoa kuin se eräs keskustelu siitä miksi "hienoimissa ravintoloissa ei saa syötyä vatsaa täyteen". Siinäkin keskustelussa joidenkin oli hyvin vaikea ymmärtää gourmet-ravintoloiden ideaa ruoan nauttimisesta. Mutta turha näistä on vängätä![]()
Onko maitopohjaisia drinkkejä paljonkin. Eikös valkovenäläiseen ja ville vallattomaan tule maitoa, vai tuleeko ?
En ensimmäistä sivua enempää jaksanut tätä lukea, mutta jos ravintola on fine dining -statuksella, niin ap:n kaltaiset mäntit voisivat skipata ja kääntyä sinne Mäntsälän ABC:lle.
Minä en voi millään käsittää, että joku ääliö voi tuollaisessa paikassa olla 'nakit ja muusi' -moodissa.
Matkustaahan moni ihminen ulkomaillekin, ja kaipaa ensitöikseen sitten syötäväkseen muusia ja suomalaistyylisiä lihapullia. Tätä minun on rajoittuneisuudessani jokseenkin vaikea tajuta.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27774500:Tuo lihavoitu minua ihmetyttää. Miksi ihmeessä joku loukkaantuu, jos jollakin on kehittymätön makuaisti? Eikö silloin saa mennä ravintolaan, ettei loukkaa ketään? Muutenkin minua ihmetyttää se, että joku on keksinyt, että viini maistuu ruoan kanssa paremmalta kuin maito ja kaikkien on oltava tästä ehdottoman samaa mieltä. Miksi tässä kohtaa sen maun on kaikilla oltava sama, vaikka muilta osin niistä asioista ei voi kiistellä? Eikö sitten pitäisi olla yhtä loukkaavaa tilata esim eri viiniä, kuin ravintola suosittelee, kun ne maut on mietitty yhteensopiviksi.
Fine dining ei ole suunnattu peräkamarin mussukoille, joiden makumieltymyksiä ei voi muuttaa totutusta nakit, muusi ja lasi maitoa -skenaariosta.
Fine dining ei ole suunnattu peräkamarin mussukoille, joiden makumieltymyksiä ei voi muuttaa totutusta nakit, muusi ja lasi maitoa -skenaariosta.