Namimulla on liedellä
Namimulla on liedellä
Ihana toi kylttimulla on liedellä
mulla on tekkeillä poronkäristys niinkuin kuvasta näkyyTerveisii päikkäreiltä!
mitäs täällä on kokkailtu?
Voi kuule ruutikseni,en minä tuosta kuvasta osannu päätellä mitä se on:ashamed:mulla on tekkeillä poronkäristys niinkuin kuvasta näkyy
tuli vieraita etelästä
no nyt tiiät miltä keskentekonen käristys näyttääVoi kuule ruutikseni,en minä tuosta kuvasta osannu päätellä mitä se on:ashamed:
no olen tämmöstä 25v tehnyt ja aina on käynyt kaupaksi että ehkäpä se jollekkin on maistunutno nyt tiiät miltä keskentekonen käristys näyttää
tämmönen se on valmiina
Näyttää vähän....omituiselta...mutta on varmasti hyvää
En sitä epäillytkään etteikö maistuisi hyvältä,näyttää vaan omituiselta En ole koskaan maistanut poronkäristystä mutta jos joskus sitäkin pääsis maistamaan,ihan siis oikeesti tehtyä ei mitään valmismössöjä:xno olen tämmöstä 25v tehnyt ja aina on käynyt kaupaksi että ehkäpä se jollekkin on maistunut
niimpä, ne jotka on syöneet ruutiksen käristeen eivät sitä suostu ravintolassa tilaamaanEn sitä epäillytkään etteikö maistuisi hyvältä,näyttää vaan omituiselta En ole koskaan maistanut poronkäristystä mutta jos joskus sitäkin pääsis maistamaan,ihan siis oikeesti tehtyä ei mitään valmismössöjä:x
kuulostaa namilta.niimpä, ne jotka on syöneet ruutiksen käristeen eivät sitä suostu ravintolassa tilaamaan
Go MacGyveretteMä on IhmeNainen ja korjasin hiireni jesarilla ja paperiliittimellä.
Tule toki syömään.no voi video, yritän laihduttaa, en joulukiloja vaan syyskiloja ja nyt saitte mulle nälän. tää perverssi kurkku taas. pyytäkää anteeksi tai sanokaa että tule toki Leigh syömään, kyllä sulle riittää
...nooh ei väkisin (kaapii sapuskat lautaselta omalleen)...tai ei teidän tarvi, kun puolihyväksyitte mut tähän vip-ketjuun......
salaatti <3 lohi <3 oon joskus pentunna kaivanu lohennahan roskiksesta. Ootko varma vielä..?Tule toki syömään.
Salaattia ja loimulohta tarjolla.
maistuuko sulle vielä jouluruoka, oon saanut suom. ja ruots. jouluruokaa kolme pv enkä syö sitä enempää kun muutakaan ruokaa kerralla. Kunnioitan teitä jotka jaksaa syödä jouluruokaa niin ettei pois tartte heittääMullapa ei oo nälkä kun käytiin mun mummin luona jouluaterialla iltapäivällä