Firefox ei näytä niitä aina.Miulla ei ensin edes näy ne vaan käyn kopioin osoitteen ja katon toisessa ikkunassa.
Saattaa ne myöhemmin näkyäkin, ei aina mut joskus.Firefox ei näytä niitä aina.
Sillo ku oli linkkejä niin sanottiin et laittakaa tähän suoraan....koittakaa nyt päättää mitä haluutte. Mulla ainakin toimii videot tässä eikä hidasta palstaa tai mitään muitakaan.Mulla hidastaa nuo suorat videot palstaa
Eix vois laittaa vaan linkkejä?
saako ottaa seuraksi?TSIH :xmas:
Ei pysty, jotenkin ei toi enkku sovi kaijalle...
Ai jaa, itse en ole tainnut tuollaista "vääntöä" nähdäSillo ku oli linkkejä niin sanottiin et laittakaa tähän suoraan....koittakaa nyt päättää mitä haluutte. Mulla ainakin toimii videot tässä eikä hidasta palstaa tai mitään muitakaan.
Tuo oli oikeastaan eka kerta kun kuulin Kaijalta englantia.Ei pysty, jotenkin ei toi enkku sovi kaijalle...
Ehkä siksi juuri, tää ohjelma ku tuli ni oli kans ekakertaTuo oli oikeastaan eka kerta kun kuulin Kaijalta englantia.
ei se tässä ketjussa ole ollutkaan,en muista missä oli.itekin olin sillon harmaa vielä mutta muistan silti kun siitä oli juttua kun porukka laitto vain linkkejä niin sillon oli toiveena et laitettas suoraan ne videot. minä ainakaan jaksa pomppia niin helpommin toimii kun on suoraan tässä.ei mulla ainakaan hidasta palstaa ja kaikki videot näkyy.Ai jaa, itse en ole tainnut tuollaista "vääntöä" nähdä
Ota pois.saako ottaa seuraksi?
krhm.. mä kuuntelen A*Teensiä... :snotty: :ashamed:
saanko mäkin vaikka meni poronkäristeen kans puoli punkkua?Ota pois.
jos et ruppee riehuun ni saat ottaasaanko mäkin vaikka meni poronkäristeen kans puoli punkkua?
otin jo mutta unohin tulla kertoo et tsihautin TSIH!Ota pois.
en riehu mutta muuta en lupaa :saint:jos et ruppee riehuun ni saat ottaa
Juu, hyvässä seurassa on kiva juoda.saanko mäkin vaikka meni poronkäristeen kans puoli punkkua?
Joo´o kyllä mä tiiän...en riehu mutta muuta en lupaa :saint: