M
"Minä vain"
Vieras
juokoot sitten vaikka kamelin pissaa gorillan veren ja sulatetun ihran kannssa jos joku niin haluaa tehdä. Minusta on junttia loukkaantua siitä että joku juo sitä mistä eniten tykkää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vakitettavasti siedätyshoito ei auta mitenkään geneetiseen maitoallergiaan eikä tulisi mieleenkään mennä ravintolaan jossa ei sekä kokin, omistajan ja tarjoilijan taholta tajuttaisi tilannetta.
Joskus se vain se "hyvä asiakaspalvelu" tärkein juttu... ohittaa kaiken sovitun?
Meillä on tuo tajuttu. Ystävällä ei.
Mutta hautajaiset olivat kauniit ja lapsensa 2, 3 ja 6 näyttävät pärjäävän ok.
Ihan kuin omasi pärjäisivät vastaavassa tilanteessa?
Vai onko tilanteesi toinen ja siksi ei kiinnosta millaiseksi noiden muksujen ja äitinsä tulevaiuus muodostuu
Alkuperäinen kirjoittaja juokaa sitä maitoa kotonanne;27770467:Ei se ole mitään teeskentelyä, että juo EDES siellä ravintolassa jotain muuta kun maitoa, vaan siinä on kyse lähinnä tilannetajusta ja hyvistä tavoista. Maitoa/piimää jokainen osaa juoda kotonaan verkkarit jalassa ja vaikka jalat pöydällä, mutta ravintolassa soisi jokaisen käyttäytyvän niinkun hyviin tapoihin kuuluu ja ravintolan edellyttämällä tavalla. Ja jos/kun listalla ei ole maitoa, niin sitä maitoa ei silloin tarjoilla ja siitä turha alkaa vänkämään miten "asiakas on aina oikeassa". Ei kai kukaan kylässäkään ala vaatimaan maitoa itselleen juotavaksi, jos siellä ei sitä ole tarjolla!
Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;27765983:Ei mene pihvi alas mitenkään päin jos se pitää viinillä huuhtoa, yök.
Kyllä minun (ja varmasti jonkun muunkin) ruokanautinto on täysin pilalla jos joku samassa pöydässä oleva tilaa ravintolassa maitoa -> myötähäpeä!!!
Kun joku nyt vetoaa tuohon käytöksen kultaisen kirjan kohtaan, että jokainen saa syödä ja juoda mitä mielii, niin onko tämä joku sitten myös sitä mieltä, että ihan ookoo vetää vaikka kaksin käsin snapseja alkupaloiksi..? Tai pyytää kokkia valmistamaan nakit ja muusi intialaisessa ravintolassa, kun ei ne intialaiset sapuskat oikein maistu ja nakit ja muusi kuuluu suomalaiseen ruokapöytään? Eihän tuo lause ihan niin yksioikoinen ole, eihän?
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27770746:Ravintolan tarjoilijana en tullut koskaan tajunneeksi, että maitoa tilaavaa asiakasta olisi kuulunut katsoa kieroon.
Kyllä se enempi lähti siitä, että jos asiakkaalla oli jokin tietty toive, se pyrittiin toteuttamaan. Maitolasillinen ei todellakaan ole sieltä kummallisimmasta päästä.
Ja jos mua, tai seuralaista, katsottaisi ravintolassa kieroon maidonjuonnin takia, olisi viimeinen käynti siinä ravintolassa.
Kyllä se mun silmään täysin yksiselitteiseltä näyttää. Ravintolalla on tietenkin oikeus sanoa ettei moista ole tarjolla, mutta muiden asiakkaiden asia ei oo kiinnittää huomiota siihen mitä muut syö.
Ei muiden asiakkaiden, mutta eikö asiakkaan itse pitäisi miettiä onko kirkkaiden kurpominen tai täysin kyseisen ravintolan tarjoilujen ulkopuolisen ruuan vaatiminen ihan asiallista?