Ensimmäinen reissu heitetty, vielä toinen hieman pidempi reissu edessä, sitten pääseekin jo tsihauttelemaan.Tilulilulei ja heippa! vaikka kiirus onkin niin meppä varovasti ,siellä on liukasta.
Ensimmäinen reissu heitetty, vielä toinen hieman pidempi reissu edessä, sitten pääseekin jo tsihauttelemaan.Tilulilulei ja heippa! vaikka kiirus onkin niin meppä varovasti ,siellä on liukasta.
:stick: eks usko mun onnistuvan, ite uskon :snotty:
Mie oon varmaan tuo sen sellainen, pöljäkin välillä ...voi huoh, näkisit miut niin tietäisit et miul on varaa ruikuttaa :snotty:Naiset, nyt elkää enää ruikuttako kiloistanne, varsinkin kun sitä tekee hottikset ja sen sellaiset täällä, hiton pöljät!!!
Mä uskon! Paitsi siihen en usko et saisin kiinteytettyä itteäni Kiinteydy munkin puolesta!:stick: eks usko mun onnistuvan, ite uskon :snotty:
Kato yrittää syyllistää:stick: eks usko mun onnistuvan, ite uskon :snotty:
enkös mie nähny sen ammoisen kuvan joskus. Niiiii ja et oo vilauttanu vaikka oot pari kertaa sanonu! huijari!!!!Mie oon varmaan tuo sen sellainen, pöljäkin välillä ...voi huoh, näkisit miut niin tietäisit et miul on varaa ruikuttaa :snotty:
No se onkin vaanha kuva..en uskalla mitään tuoretta näyttää.:ashamed:enkös mie nähny sen ammoisen kuvan joskus. Niiiii ja et oo vilauttanu vaikka oot pari kertaa sanonu! huijari!!!!
Hyvä!
muutama kilo pois ni sit voin palkita itteni patukallaMä uskon! Paitsi siihen en usko et saisin kiinteytettyä itteäni Kiinteydy munkin puolesta!
meinaatko et nyt ois semmoinen hetki mulla, et pitäis jotain tehä tälle mielelle mun on oikein hyvä mieli.Kato yrittää syyllistää
Sulla ei ole mitään syytä kauheasti muutella jos kerta kuntoilet ja oot sen painonen mitä olet. Toki vähemmän voipi syödä, mutta ei kovin kummoisesti
Sitäpaitsi mielihyvä on joskus ihan paikallaan kun mieli ei ole hyvä.
Minäkin voisin yhen tsihauttaa mutta vasta iltasella Tarvis suoriutua pikkuhiljaa jonnekin päin =alennusmyynteihinEnsimmäinen reissu heitetty, vielä toinen hieman pidempi reissu edessä, sitten pääseekin jo tsihauttelemaan.
parantumisia! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27770278:Laihdutusjuttuja?
Mä laihdutan joulukilot vähän toisella tapaa..mikään ei pysy sisässä ja kuumetta 38-39.
Tässä ketjussa ei ole läskejä naisia.Oletko kepsis feederi? Pidät läskeistä naisista?
Joululomalla saa herkutella.Hyvä!
Juurikin mitä lilith sanoi.Oletko kepsis feederi? Pidät läskeistä naisista?
:hug: oothan käyny lekurilla ettei ole mitään vakavaa sairautta joka kuumeen on tuonut? on vissiin kumminkin kestänyt jo useamman päivänAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27770278:Laihdutusjuttuja?
Mä laihdutan joulukilot vähän toisella tapaa..mikään ei pysy sisässä ja kuumetta 38-39.
Mikä ihmeen vääntö sulla nyt onmeinaatko et nyt ois semmoinen hetki mulla, et pitäis jotain tehä tälle mielelle mun on oikein hyvä mieli.
No eikä kun eka oli angiina. Ehdin olla hetken terveenä ja sen jälkeen iski flunssa. Joulun taas terveenä mutta nyt on sitten yrjötauti, ainakin noroa on kovasti liikkeellä.:hug: oothan käyny lekurilla ettei ole mitään vakavaa sairautta joka kuumeen on tuonut? on vissiin kumminkin kestänyt jo useamman päivän
sinähän siellä hienovaraisesti vihjailitMikä ihmeen vääntö sulla nyt on
Vanhuus ei tule yksin, voit vain tukeutua siihen että upea ulkonäkö on säilynytAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27770377:No eikä kun eka oli angiina. Ehdin olla hetken terveenä ja sen jälkeen iski flunssa. Joulun taas terveenä mutta nyt on sitten yrjötauti, ainakin noroa on kovasti liikkeellä.
En ole sairastanut piiiiiitkään aikaan kunnolla, mutta nyt sitten iski kaikki kerralla.