Juu, lisää namejaPitäsköhän sitä syödä aamupalaksi jotain muutakin kun muutama nami:ashamed:
Tuo piristi mieltä. :kiss::kiss:
Mä söin eilen aamulla ensimmäisenä suklaata.Pitäsköhän sitä syödä aamupalaksi jotain muutakin kun muutama nami:ashamed:
ei saa puhuu nameista |O:snotty:Juu, lisää nameja
Mitäpä sitä ei söpiksen hymyn takiaTuo piristi mieltä. :kiss:
Sulla on ongelma :kiss:ei saa puhuu nameista |O:snotty:
:vampire:ei saa puhuu nameista |O:snotty:
No... Mutku.... Tinku alotti :ashamed:ei saa puhuu nameista |O:snotty:
hmph..no niin onkin yritä täs ny sit unohtaa kaikenmaailman herkutSulla on ongelma :kiss:
Mitäpä sitä ei söpiksen hymyn takia
Aikamoinen addiktiohmph..no niin onkin yritä täs ny sit unohtaa kaikenmaailman herkut
opcorn:No... Mutku.... Tinku alotti :ashamed:
Munki pitäis alkaa tekemää itelleni jotain jos kehtais kesällä lähtee bikineissä jonnekin, mut ruoka on niin hyvää!
:stick: mur:vampire:
ruoka on ihan liian hyvää mut sinä oot kyl niin hoikka muutenkin ettei mitään tartte tehäNo... Mutku.... Tinku alotti :ashamed:
Munki pitäis alkaa tekemää itelleni jotain jos kehtais kesällä lähtee bikineissä jonnekin, mut ruoka on niin hyvää!
En mää kiloista ruikutakkaan, mut voisin kiinteytyä. Vaikka nukkuessaniNaiset, nyt elkää enää ruikuttako kiloistanne, varsinkin kun sitä tekee hottikset ja sen sellaiset täällä, hiton pöljät!!!
Naiset ei oo ikinä tyytyväisiä kroppaansa, aina löytyy valitettavaa.Naiset, nyt elkää enää ruikuttako kiloistanne, varsinkin kun sitä tekee hottikset ja sen sellaiset täällä, hiton pöljät!!!
Mä voisin ruikuttaa siitä että olen syönyt nameja liian vähän. |ONaiset, nyt elkää enää ruikuttako kiloistanne, varsinkin kun sitä tekee hottikset ja sen sellaiset täällä, hiton pöljät!!!
Oli pakko kiusata..:stick: mur
hiljaa!! :stick:Naiset, nyt elkää enää ruikuttako kiloistanne, varsinkin kun sitä tekee hottikset ja sen sellaiset täällä, hiton pöljät!!!
hiljaa!! :stick:
saa kai sitä kiinteyttää ja muutenkin yrittää elää terveemmin.
onneksi mul ei oo täällä mitään herkkui, oisin varmaan sortunu joOli pakko kiusata..
Hyvä!Mä voisin ruikuttaa siitä että olen syönyt nameja liian vähän. |O
Tänään ostan nameja. Lahja rasia on syöty.