Vähäks oot tylsäEn tsihauta. Minen tissuttele, juon kun juon.
...no et oo:kiss:...
Vähäks oot tylsäEn tsihauta. Minen tissuttele, juon kun juon.
Oliko se eksynytMä taas join siiderin, joka käveli vastaan :O
Päiväys oli menny jo...Oliko se eksynyt
Me oltiin seurusteltu miehen kans joku vuosi, kun heitin sen jääkaapista siiderin helvettiin jonka päiväys oli menny ko kolme vuotta ennen ku tavattiin...Päiväys oli menny jo...
Älä valvo liian myöhään että jaksat huomenna tsihautella =)Jahans, pitäs varmaan pikkuhiljaa mennä nukkumaan, kun huomenna on taas niin kiire päivä, että saa painaa kaasua, jotta kaikki ehtii tehdä.
Huomenillalla tsihauttelua tiedossa hyvän kaverin kanssa mökillä .
Paskat, lomalla sitä ollaan. Valvotaan nyt vielä!
Aika paha Mulla tulee välistä noita päiväyksen menneitä juominkeja vastaan.Me oltiin seurusteltu miehen kans joku vuosi, kun heitin sen jääkaapista siiderin helvettiin jonka päiväys oli menny ko kolme vuotta ennen ku tavattiin...
Et kauhean usein tsihautteleAika paha Mulla tulee välistä noita päiväyksen menneitä juominkeja vastaan.
En näemmä. Vieläki mietin avaanko yli 4 vuotta sitte ostamaani Southern Comfort- pulloaEt kauhean usein tsihauttele
Meillä ei oo pelkoa että juomat jäisi kaappiin... Paitsi yks alkon gölgipullo meillä on lojunu vuoden tuolla kaapissa, pitäsiköhän antaa se lahjaks jollekin?Aika paha Mulla tulee välistä noita päiväyksen menneitä juominkeja vastaan.
Mikäs tuo on?Tääkin oli kyllä hyvä Mua nauratti kans se akaatin koiran raiskausketju
Lähetä MajurilleMeillä ei oo pelkoa että juomat jäisi kaappiin... Paitsi yks alkon gölgipullo meillä on lojunu vuoden tuolla kaapissa, pitäsiköhän antaa se lahjaks jollekin?
Vain jos majuri maksaa postikulut.Lähetä Majurille
Hyvää yötä :hug:Nyt se on kuulkaas moro ja hyvää yötä :wave:
Just näinTykkäsit enemmän kirkkaista?
Nehän ei tsihauttele
Narskahtaa kun korkin avaa. Tai jotain sinne päin.
En toki! Menen nukkumaan, jotta jaksan huomenna painaa kaasua.Älä valvo liian myöhään että jaksat huomenna tsihautella =)