Lukemassa olen käynyt mutta kirjautua en ole jaksanut.
Ekaksi
Marjuska84 miten ton kajaanin seudun kaksplussan löytää fb:stä..yritin jo mutta ei löytynyt,ettei olisi pelkästään kutsuttuina ryhmään pääsy?
Tupakoinnista Mun mielestä se on jokaisen oma asia,itse en polta ja alkoholikin on ehdoton EI raskaus aikana.
Mutta mutta,se mikä on minun ongelma on tämä paino,tosin nyt muutamia kiloja laskenut kun ei tee mieli kuvotukselta syödä(tällä hetkellä näkkäri,maito,cocis ja mandariinit menevät).Eli uskon että yhtä vaikea on mun taistella painon kanssa kuin joidenkin lopettaa tupakointia.
Uuden vuoden lupaushan on että alan liikkua enempi,tai siis otan aikaa liikkumiselle..uimaan ja ehkäpä jotain kevyttä jumppaakin.
Uusperhe Minähän olen esikon tehnyt yksin.mutta nykyisen mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä siitä asti kun poika oli 1v.Tällä hetkellä käräjäoikeuteen on lähtenyt paperit että mieheni saisi poikani oheishuoltajuuden.eli meillä tämä kyllä toimii.Mieheni on ollut tukenani niin minulle kuin pojallekkin vaikeina aikoina,pojallani on siis ADHD,eikä minään lievänä.
Uutisiin suhtautuminen Nooh,eipä juuri ihmeempiä ole ollut,kuten tavallista.isovanhemmat onnitelleet. Yks siskoistani ei,hänhän ei nyt ole edes tuota 1v tytärtämmekään käynyt katsomassa saatikka onnistellut hänestä.Hän on vaan niin maan katkera kun heille ei tule vauvaa hoidoista huolimatta.aikani jaksoin lohduttaa kunnes meni hermot siihen että viaton lapsi jätetään huomiotta,ei onnitella hänestä,ei tykätä kuvasta ym. eli hänen kans ei olla missään tekemisissä.
Varhaisultran sain varattua vihdoinkin eli 2.1 olisi meno yksityiselle,kunnallisessa kuulema menisi jopa kuun puoleen väliin.Olisi pitänyt sittenkin jo heti plussasta sopia aikoja :/
Syömisistä ja juomisista:Voin vaan todeta että näin vitosta odottaessa en todellakaan jaksa tressata,kieltojen ym kanssa.maalaisjärki käteen.ekan raskauden aikaan olin tarkka ja lopputuloksena toooodella vilkas poika.eihän kukaan kuitenkaan kilo kaupalla syö esim maksaa,lohta ym. Joo,ja värjään hiukset ihan kuin tähänkin asti
Raskaudiabete voin vaan todetan että ihan varmasti on nytkin,kolmesta viimesimmästä on ollut,2 raskaudessa insuliinihoito, lapset olleet tosin vain 38+2 3160, 38+4 3330g,39+5 3980g ja 37+2 3560g,eli ei mitään jättejä.Nyt vain yritän välttää insuliinin tarpeen ja saada ruokavaliolla sen kuriin.
Mullon muuten etiäisiä tästäkin raskaudesta,tuonne fb-ryhmään jo kirjotin,mutta aika näyttää pitääkö ne paikkaansa
Tää kuvotus on jotain järkkyä,nykyään maistuu näkkäri,maito,cocis ja mandariini.Välillä miehen tekemä ruoka,mut jos ite teen niin en pysty syömään
Jokunen kilo tippunutkin tällä "dietillä"
Tänään yritin syödä rullakebbia mut syömättä jäin kun toivat nenän eteen..yöööök..
Palelu on myös ihan mahdotonta,huurrrr..pitää sauna lämmittää joka ilta että tarkenen käydä pesulla..
Terkuin Kuumeilevax5 ja Eloveena 6+6 tai 7+0