Osaa sanoa mitään...:hug:Mä oon ollu ilman äitiä puolet elämästäni, yliki
Osaa sanoa mitään...:hug:Mä oon ollu ilman äitiä puolet elämästäni, yliki
:hug:Mä oon ollu ilman äitiä puolet elämästäni, yliki
Aivan, onhan auto nimissäsi ja sulle määrätty.Saa luvan antaa. Menen sinne huomenna rekisteriotteen kanssa ja jos ei niin onnistu, haen vaikka lakimiehen.
*odotellaan*Laitoin viestin just, että kaara myyty. Vastausta odottelessa
Mulla ainakin on maailman paras äiti :heart:Näin on. Äitiä ei korvaa kyllä mikään.
Tää on ku joku jännitysnäytelmä...meinasin laittaa tähän popparit mutten sitten ilennytLaitoin viestin just, että kaara myyty. Vastausta odottelessa
Eipähän tulisi riitaaTää on niin totta,minä rupeen pian höpöttään itekseni kun ei oo juttukaverii iltasella.
menikö sulla ero riitaisaks? se on varmaan tosi rasittavaa.. ja veemäistäAivan, onhan auto nimissäsi ja sulle määrätty.
:hug::hug:
Minäkin olen ollut keväästä asti
Juu, tiesin ketä tarkoititsiis joo.....ei sulle famipala tarkotettu kysymys.. oon pässi joskus
mutta sulle pahoitteluni.. aika tuore asia vielä onko tuo sun nimimerkki muuten joku karkki?Juu, tiesin ketä tarkoitit
aina :heart::hug:
Ei tarvi sanoa mitään muruiset :heart: Muistoissa ja sydämessä kulkee mukana.
Hyvää yötä sitten vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27768496:Tää pervå menee ny nykkumaan herätäkseen 04:30
Kiitos.mutta sulle pahoitteluni.. aika tuore asia vielä onko tuo sun nimimerkki muuten joku karkki?
Hyvää yötäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27768496:Tää pervå menee ny nykkumaan herätäkseen 04:30
VR kuuluu muutenkin olevan vähän hukassa toiminnan kanssaHitto kun mä en ymmärrä noista VR.n sivuista mitään:kieh: miksei se näytä määränpäätä sille mitä siihen laitan vaikka kyseisessä paikassa on juna-asema!
No niin, linjoja pitkin tultiin läpi, että kehtaan viedä auton alta, mutta hetken kun keskusteltiin, oli asia sitten ihan ok. :O*odotellaan*
Yritä tässä sitten matkustella yhtään minnekkään...linja-autotkin olis mutta sitten joutuu prkl joko vaihtamaan autoa monta kertaa tai sitten päämäärään ei mee autoa.VR kuuluu muutenkin olevan vähän hukassa toiminnan kanssa
Mutta minkäs hän sille voi kun auto ei hänen ole niin eihän se hänelle kuulu vaikka onkin myyty. Kaikenlaisia sitä...mutta hyvä kun kuitenkin tajusi asian.No niin, linjoja pitkin tultiin läpi, että kehtaan viedä auton alta, mutta hetken kun keskusteltiin, oli asia sitten ihan ok. :O
Alkaako exälle tulla järkeä päähän vai mikä on tullut, kun ymmärsi realiteetit ilman suurempaa huutoa?