[QUOTE="vieras";27768216]Itselleni tulisi todella syyllinen olo, jos minulle ei kerrottaisi, että vahingostani johtuen jollekin on käynyt noin ja KUN kuulisin siitä myöhemmin. Siinä viedään mahdollisuus osoittaa olevansa pahoillaan, vaikka vahinko onkin.
Kaikkea muuta kuin hyvää käytöstä tai ainakaan kovin empaattista ja toista huomioonottavaa sellaista.
"Maitomukin kanssa örveltämään"

Onko paljonkin tilaisuuksia, joihin ette miehesi kanssa uskaltaudu, kun maidonjuojat on kasvatettu niin huonosti?[/QUOTE]
Miksi ajattelisit että kuulisit myöhemmin jotain?
Tulisiko olosi siitä paremmaks kun kohtaisit lapset Tehon ulkopuolella juuri ennen isän kuolemaa? Elämänlaatusi paranisi? Miksi tuntemattomien lasten pitäisi tuossa tilanteessa ponnistella oloasi parantaaksen?
Vaatisitko saman omilta lapsiltasi?
(Tämä siis todellinen skenaario minkä olen kerran läpikäynyt - en tosin onneksi omalla kohdallani.)
Itse mieluummin säästäisin sinut tiedolta siitä, mitä vahinko lopulta lapsiperheen isälle teki. En usko moisen elämänlaatuasi parantavan...
Ja kyllä... on paljon tilaisuuksia joihin en miehen kanssa uskaltaudu.
Laaturavintolan illallinen ei ole yksi niistä.
Tämän ketjun jälkeen pitäisi lisätä sekin listaan, koska maitomukeilu maitoa millään listallaan tai hovimestarinn ilmoituksessa tarjoamatttomassa ravintolassa on näemmä jonkin "perusoikeus" kun "on tottunut sitä juomaan jne"?
Lista ja kokin yms. keittiöhenkilökunnan kokemus ja tietotaito, ei tarkoita mitään, jos jollain "vain sattuu tekemään mieli jotain muuta"?