aiheutin todennäköisesti viimeyönä miehelleni tosi huonon maineen kylällä. :(

• Viestiketjun aloittaja känniääliö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
ap.
Matilla ja Mervillä on sama ongelma, he vain juovat usein eivätkä hallitse juomista ollenkaan. Sinulle ehdotan absolutismia alkoholin suhteen.
mä kyllä osaan juoda myös hillitystikin, yksi tai kaksi siideriä kerralla ei ole mikään ongelma. Itsekin ehdotan absolutismia itselleni tästä eteenpäin. En mä sitä viinaa tarvitse edes silloin harvoin kun tähän mennessä oon juonut, osaan pitää hauskaa selvinkin päin. :)

öh? Anteeksi mutta luitko ollenkaan mitä oon kirjoittanut? Oon juonut viimeisen viiden vuoden aikana yhteensä kymmenen kertaa, ja tässäkin ketjussa sanonut alusta asti että jatkossa ei tartte juoda senkään vertaa. Itseasiassa ton riidan aikana mun mies nappas mua kurkusta kiinni ja löi pääni seinään, mutta en halunnut sitä alunperin mainita koska mielestäni se oli aika mitätöntä itsepuolustusta. En siis ole sellainen täti joka heittäytyis kaksinaismoralistiksi jos mies onkin se lyöjä. Tämäkin tietty nyt väännetään täällä niin että lapset pitää ottaa pois sekopäävanhemmilta jotka kaikenaikaa pieksee toisiaan, mutta muistutan nyt vielä että lapset ei ikinä ole olleet kotona kun meillä vanhemmilla, tai mulla lähinnä, menee tappelut överiksi.
Juttu muuttuu taas matkan varrella...:whistle:

Jokatapauksessa jos suhteessa on väkivaltaa puolin tai toisin tai varsinkin puolin ja toisin ni kannattaa hakea apua!
Se,ettei lapset tähän saakka ole olleet kotona kuulemassa ja näkemässä ei oo mikään oikeutus tai puolustus...

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas ja Data
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27765307:
Juttu muuttuu taas matkan varrella...:whistle:

Jokatapauksessa jos suhteessa on väkivaltaa puolin tai toisin tai varsinkin puolin ja toisin ni kannattaa hakea apua!
Se,ettei lapset tähän saakka ole olleet kotona kuulemassa ja näkemässä ei oo mikään oikeutus tai puolustus...
anteeks että mä nyt mainitsen, mutta sä et mun silmään ole yhtään oikea ihminen motkottamaan mulle ihanteellisesta parisuhteesta...

anteeks että mä nyt mainitsen, mutta sä et mun silmään ole yhtään oikea ihminen motkottamaan mulle ihanteellisesta parisuhteesta...
:LOL:

Mä oon elänyt parisuhteessa jossa oli väkivaltaa ja häipynyt siitä. :)
Syytön mä siihen olen jos sä et pysty myöntämään,että väkivalta parisuhteessa on väärin eikä mikään vähäteltävä pikku juttu.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Enkä mä pahalla sano,mutta jos keskustelu palstalle tulee asiasta avautumaan saa varmasti ihmisiltä kuulla heidän mielipiteensä asiasta.

Musta on outoa,että sä oot enemmän maineesta huolissas,etkä siitä oikeasta ongelmasta eli väkivallasta..
Väliäkö sille tapahtuuko se muiden nähden/kuullen vai suljettujen ovien takana muilta piilossa.Väärin se on silti ja saattaa päättyä joskus ikävästi.: /

puukko selässä
joo ei kannata tuolla painolla tms puolustella,jiku kerta se sun juopporaivos voi johtaa siihen että et pelkällä nyrkillä enää hakkaa.....

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27765329:
:LOL:

Mä oon elänyt parisuhteessa jossa oli väkivaltaa ja häipynyt siitä. :)
Syytön mä siihen olen jos sä et pysty myöntämään,että väkivalta parisuhteessa on väärin eikä mikään vähäteltävä pikku juttu.
Kannattaa varmaan joskus pysähtyä miettimään mitä kaikkea kertoo itsestään ja tekemisistään netissä omilla kasvoillaan. Tarkoitan nyt muutamia sun irc-galleriassa kertomias asioita.

yksi mies
Ei miehesi sinua ehkä sillä tavalla pelkää että olisi huolissaan fyysisestä jaksamisestaan. Mutta tuollainen väkivallan uhka ja mielialan vaihtelu pistää pelkäämään henkisellä tasolla. Mies luultavasti stressaa aina kun olette viihteellä, pelkää tuoda omia mielipiteitään ja ajatuksiaan esille koska ei ole varma kuinka reagoit. Tietää että podet morkkista joten koettaa sitten vähätellä tapahtunutta ja jopa naureskella sille jotta sinun mielialasi korjaantuisi että olisit taas ns. normaalissa tilanteessa. Hän ei ehkä uskalla näyttää pahaa oloaan. Häntä saattaa hävettää ihan pirusti mutta jostain syystä rakastaa sinua niin paljon että koettaa parantaa sinun oloasi oman hyvinvointinsa kustannuksella.
Tai sitten miehelläsi on sellainen sairaalloinen nautintohetki meneillään kun sinä matelet ja podet morkkista ja miehesi saa olla se "anteeksi antavainen laupias samarialainen" joka rakastaa niin kovin ja saa olla hetken tilanteen herra, pojot kotiin, you know?

Mä nyt vain pystyn "edellisen elämäni" takia epäilemään tiettyjä toimintapoja. Sitä en tiedä kuinka yleistä pahoinpideltyjen keskuudessa nuo ajatukset/tunteet ovat mutta vuosia jälkikäteen olen itse todellut tuota tapahtuneen menneessä suhteessani jossa minä olin altavastaajana...
Todella hyvin sanottu!

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27765352:
Enkä mä pahalla sano,mutta jos keskustelu palstalle tulee asiasta avautumaan saa varmasti ihmisiltä kuulla heidän mielipiteensä asiasta.

Musta on outoa,että sä oot enemmän maineesta huolissas,etkä siitä oikeasta ongelmasta eli väkivallasta..
Väliäkö sille tapahtuuko se muiden nähden/kuullen vai suljettujen ovien takana muilta piilossa.Väärin se on silti ja saattaa päättyä joskus ikävästi.: /
mä olen huolissani siitä että humalakäyttäytymiseni on alkanut muistuttamaan omien vanhempieni touhuja, en mun maineestani. Mä en taida enää viitsiä keskustella asiasta teidän kanssanne, koska kukaan täällä ei selvästikään osaa lukea. Todella turhauttavaa jankuttaa samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Kohta varmaan joku ehdottaa jotain aa-ryhmää kun juon niin paljon.

Lunatic
:D Ei taida tosiaan alkoholi kaikille sopia.

Onneksi ei mitään vakavaa sattunut. En usko että mitään juoruja on liikkeellä, susta vaan tuntuu siltä nyt känniehtoon jäljiltä. Yhtä kännissa ne muutkin on luultavasti olleet.
Hui hai, unohda koko juttu.. mutta koita vältellä alkoholin käyttöä noin runsaissa määrin, jos otat, niin otat vähemmän kuin eilen.

"diu"
Alkuperäinen kirjoittaja puukko selässä;27765381:
joo ei kannata tuolla painolla tms puolustella,jiku kerta se sun juopporaivos voi johtaa siihen että et pelkällä nyrkillä enää hakkaa.....
Niinpä, jos käteen osuukin vaikka veitsi :/ Ja et sä nyt vissiin ihan pikkuruinen hallittavissa oleva nysä ole jos kerran miehes joutui hakkaamaan sun päätä seinään jne. puolustuksekseen.
Eka pitäs varmaan myöntää ongelmansa ja se mitä siitä voi seurata eikä vähätellä sitä. Ja kirjoitin tämän ihan senkin takia että joku muu samassa tilanteessa oleva voi lukea tätä ketjua ja kuvitella ap:n kirjoituksien jälkeen 'no kyllä mäkin saan hakata mun miestä kun oon pienempi ku se' ym.

Kannattaa varmaan joskus pysähtyä miettimään mitä kaikkea kertoo itsestään ja tekemisistään netissä omilla kasvoillaan. Tarkoitan nyt muutamia sun irc-galleriassa kertomias asioita.
Noo mun viime aikaisissa kertomisissa ei oo mitään minkä jättäisin kertomatta.
Viime aikaiset jutut kun ovat liittyneet mun huonoihin väleihin sukulaisten kanssa,tyttären kuolemaan,odotusaikaan jolloin tiesin,ettei odotus ehkä pääty hyvin..
Sitä ennen paskaan suhteeseen ja eroon.
Ja sitä ennen jutut ollut NIIN teini tasoa,et huh huh!Mutta teinihän mä käytännössä olen silloin vielä ollutkin.
Poistelemaan niitä juttuja en ala..ne on osa mun elämää ja niille sit nauran ehkä joskus,vaikkein kaikesta ehkä ylpeä olekkaan. :D

Ja aikanaan kirjoittelin aika provosoivasti tuonne ihan vaan sen takia,että täällä moni seurasi mun juttuja ja samoin irl..piti antaa puheenaihetta ni oli sit oikeesti jotain puhuttavaa.Silloin tuntui hyvältä idealta.
Noiden aikojen jälkeen oon kasvanut ihmisenä paljon ja elämä on näyttänyt paljon hyviä ja ikävä kyllä huonojakin puoliaan ja opettanut ajattelemaan ja käsittelemään asioita eri tavoin.

Mä olen kokenut parhaakseni sen,että puran pahan oloni kirjoittamiseen ja se on keinoni "rauhoittua" jos ottaa kupoliin.Niin on ollut aina.
Aina ei satu olemaan oikeaa ystävää lähellä jolle purkaa ja yksin hautominen vain pahentaa oloa.
Ja omalla naamallani voin tuon kaiken tehdä,koska en koe että elämässäni olisi mitään salattavaa.
Ja tiedostan sen,että sielläkin joku saattaa tulla neuvomaan tms,mutta ei haittaa.

plaa
No en kyllä kovin visaaksi itseäni tällä hetkellä tuntenut. yksinäinen ihminen joka saa ainoan elämänsä huvin kirjoittelemalla törkeyksiä josOnneksi mun mies ei kuitenkaan ajattele samalla kaavalla kuin joku katkeroitunut vaikka mihinkin aiheeseen kaksplussan keskustelufoorumilla. :)
Mutta sun mies ajattelee että sillä on hullu väkivaltanen akka, kenestä olis hyvä päästä eroon!

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27764767:
Ap,mitä jos miehes löis sua?!
Se ois automaattisesti sekopäinen naistenhakaaja?!

Nyt kun eletään tasa-arvon aikaa olen kylä sitä mieltä ettei akka saa hakata miestä vaan vedoten ja luottaen siihen,ettei mies saa lyödä naista!

Jos mula vintissä flippais juonnin yhteydessä noin ni oisin juomatta.
Ap:lle juominen on ilmeisesti sit niin tärkeää,et pakko ottaa vaikka raivarinsa puuskassa voi tehdä pahaa vahinkoa muille.
Kävisköhän oikeudessa puolustukseks lausahdukset "mul aina kännissä palaa hermot",
"en osaa hillitä itseäni humalassa" ta " mä olin kännissä"...
Hienoa!:headwall:
Niin samaa mieltä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä