aiheutin todennäköisesti viimeyönä miehelleni tosi huonon maineen kylällä. :(

• Viestiketjun aloittaja känniääliö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
känniääliö
Meillä oli eilen illanistujaiset kavereille, lapset oli järjestetty hoitoon ja alkoholiakin nautittiin. Mä juon yleensä tosi harvoin, ehkä kahdesti vuodessa, koska olen itse kotoisin alkoholistiperheestä, ja pelkään muuttuvani vanhempieni kaltaiseksi humalassa. Eilen kuitenkin alkoholia kului aika reippaasti, väitän etten ole varmaan ikinä juonut niin paljon kerralla kuin eilen. Loppuillasta siirryimme baariin, mutta yksi pariskunta jäi meille nukkumaan kun eivät jaksaneet baariin lähteä.

Jossain vaiheessa humalaani musta alkoi tuntumaan että mun mies puhuu mulle kavereidensa edessä halveksivasti. Mainitsin miehelleni aiheesta sivummalla, mutta hän jatkoi tolla tyylillä mulle puhumista vaikka lupasi lopettaa. En tosin tiedä puhuiko hän oikeasti niin, vai tulkitsinko mä vaan kännissä niin. Vähän ennen pilkkua mulla paloi käämi, nousin ylös pöydästä ja yritin hakea takkini narikasta lähteäkseni kotiin. Narikkapoke ei kuitenkaan suostunut antamaan takkiani, koska narikkalappu omi miehelläni. Marssin sitten takaisin pöytään ja aloin huutaa miehelleni kaikkien tuttujen edessä että antaa sen narikka lapun, ja että minä en tuolla tavalla käyttäytyvän ihmisen seurassa halua olla.

Seuraavaksi marssin kotiin, jossa tää yksi pariskunta siis edelleen nukkui. Hetken päästä mieheni tuli perässä kotiin, jolloin mä sekosin ihan kokonaan. Tavallaan tiesin koko ajan olevani itse väärässä, mutta en silti osannut enää niellä raivoani. Jossain vaiheessa huutamista mun päässä naksahti ja hyökkäsin täysillä mieheni kimpuun. Hakkasin häntä nyrkein, potkin, purin, ja revin hänen paitansa rikki. Miehheni yritti lähinnä pitää musta kiinni että rauhottuisin, johon mun reaktio oli alkaa kirkumaan "lopeta, älä koske muhun, päästä irti" ja lopuksi huusin jopa "jos vielä kosket muhun niin mä tapan sut". tajusin lopettaa riehumisen vasta kun mies pakeni mua vessaan ja esitti soittavansa poliisille. Tai oikeastaan sen "puhelun" aikana vielä huusin että mä vien lapset, enkä anna mieheni tavata heitä enää koskaan. :ashmed:

Me saatiin kyllä miehen kanssa riita sovittua, ja lupasin myös etten halua enää koskaan juoda alkoholia. Aion myös hakeutua johonkin puhumaan tästä väkivaltaisuudestani, ei nimittäin ole eka kerta kun olen miestäni lyönyt. Kolme vastaavaa tilannetta on jo ollut meidän 5v suhteen aikana. Eniten mua kuitenkin ahdistaa se, että pelkään että tuo yläkerrassa nukkunut pariskunta alkaa nyt juoruamaan kylällä että mieheni hakkaa mua, vaikka asia on päinvastoin. Siltähän tuo nimittäin varmaan näkemättä kuulosti, kun mä olin se joka huusi ettäälä koske jne, mieheni ei huutanut kuin rauhoitu. Nyt mä mietin pitäskö mun selvittää tää tilanne tuolle pariskunnalle, ettei mieheni turhaan saa naistenhakkaajan mainetta kylällä?

voih
Mikään ei ole niin karmea näky kuin kännissä oleva nainen. Se on musta aina jotenkin surullista! Luulenpa, että vieraatkin ymmärsi mistä kyse.

ap.
[QUOTE="vieras";27761193]viina on viisasten juoma....;-) Ihan normaalia wt-mammojen meininkiähän tuo on. toivottavasti miehesi heittää sinut pihalle.[/QUOTE]

No en kyllä kovin visaaksi itseäni tällä hetkellä tuntenut. Onneksi mun mies ei kuitenkaan ajattele samalla kaavalla kuin joku katkeroitunut yksinäinen ihminen joka saa ainoan elämänsä huvin kirjoittelemalla törkeyksiä jos vaikka mihinkin aiheeseen kaksplussan keskustelufoorumilla. :)

ap.
Musta tuntuu, että sait itse lähinnä skitson maineen, miehesi arvo nousi varmasti muiden silmissä, jotka seurasivat tilannetta sivulta.
Meinaat nyt tuota baarissa huutamista? Tottahan se on että nolasin itsesi siinä tilanteessa, mutta tuota mun hakkaamista ei kyllä nähnyt kukaan, korkeintaan kuuli, mutta en ole siitäkään varma heräsivätkö vai eivät. Mä en nyt kuitenkaan pyytänyt haukkumaan mua lisää, morkkis on tarpeeks kova ihan ilmankin. Lähinnä kysyin mielpidettä siitä pitäskö mun oikasta että kuka hakkas ja ketä, ja ottaa vastuu tapahtuneesta omille niskoilleni.

"vieras"
Meinaat nyt tuota baarissa huutamista? Tottahan se on että nolasin itsesi siinä tilanteessa, mutta tuota mun hakkaamista ei kyllä nähnyt kukaan, korkeintaan kuuli, mutta en ole siitäkään varma heräsivätkö vai eivät. Mä en nyt kuitenkaan pyytänyt haukkumaan mua lisää, morkkis on tarpeeks kova ihan ilmankin. Lähinnä kysyin mielpidettä siitä pitäskö mun oikasta että kuka hakkas ja ketä, ja ottaa vastuu tapahtuneesta omille niskoilleni.
Ethän sä voi tietää miltä se vieraiden korviin kuullosti. Jos olet kännissä ja raivon sokaisemana sulla voi olla todellisuus ja faktat kohtaukselta sumentuneet. Onhan sun mieheskin voinut huutaa että älä Mervi hakkaa mutta et vaan muista?

"vieras"
Kyllä sun mun mielestä pitäisi.

• Tykkää
Reactions: Istafra
No uskon, että kertomasi perusteella se tuttava pariskunta, joka teillä yöpyi, sai varmasti hyvän kuvan siitä, kumpi teistä oli pahemmin sekaisin. Ja voin kuvitella, että tulevat puhumaan keskenään asiasta, jos baarissa olleet ja kotonanne olleet ovan ystäviä keskenäänkin. Ihmiset juoruavat, paljon.

ap.
[QUOTE="vieras";27761244]Ethän sä voi tietää miltä se vieraiden korviin kuullosti. Jos olet kännissä ja raivon sokaisemana sulla voi olla todellisuus ja faktat kohtaukselta sumentuneet. Onhan sun mieheskin voinut huutaa että älä Mervi hakkaa mutta et vaan muista?[/QUOTE]

me ollaan käyty koko tilanne miehen kanssa tänään läpi, ja hän oli samaa mieltä että todennäköisesti se on kuulostanut juuri siltä että mieheni paukuttaa mua turpaan.

vierass
Huhhuh mikä akka. Minä kun juon niin juon sitten kunnolla, mutta en kyllä koskaan ole tuolla tavalla käyttäytynyt...

Ja nyt sitten otat itseäsi niskasta kiinni ja myönnät tällä tuttavapariskunnallesi ottaneesi "muutaman" liikaa ja käyttäytyneesi kuin idiootti ja hakevasi apua ja sitten vielä lupaat, että heidän ei koskaan enää tarvitse kännistä sinua nähdä... Tosin taitavat itse pitää huolen siitä vastaisuudessa...

ap.
[QUOTE="Vieras";27761275]Ehkä sinusta tosiaan tulee kännissä sellainen kuin vanhempasi olivat, jos heillekään ei alkoholi sopinut?[/QUOTE]

ei sopinut ei.

Musta on ikävää että nyt täällä ihmiset ottaa asiakseen haukkua mua, vaikka kerroin jo etten aio enää koskaan juoda alkoholia, hakeutuvani terapiaan väkivaltaisuuden takia, selvittäneeni asian mieheni kanssa ja olevani valmis ottamaan vastuun tapahtuneesta. Mtä muuta mun pitäisi vielä tehdä? Ottaa ero? en usko että mieheni suostuu eroamaan.

ap.
[QUOTE="vieras";27761322]Kehuako pitäisi vaikka toimit kuin mikäkin kusipää? Katkaisisin välit heti tuommosen idioottin kanssa.[/QUOTE]

No jos totta puhutaan nin en mäkään kehtaa noita ihmisiä ihan heti nähdä, joten saavat stten olla kyllä onnellisina rauhassa minulta. Ja nille meidän ystävillehän mä en ole tehnyt yhtään mitään, en ymmärrä mikä suuri rikos tässä nyt on käynyt kumpiakaan nitä täällä nukkuneita tai baarissa olleita kohtaan?

ap.
Voithan sä jutella niiden tuttaviesi kanssa, jos haluat/miehesi haluaa.

Mut varmaan tärkeintä olis, että pidät huolta, ettei tommosta käytöstä enää tapahdu. Ei se miehen hakkaaminen ole sen hyväksyttävämpää kuin naisenkaan :( Hyvä kun itsekin tiedostat sen.
Todellakin tiedostan, ja oieast vihaan sekä itseäni että vanhempiani siksi että kun multa loppuu sanat, nousee nyrkit pystyyn. Mut on vaan lapsena kasvatettu sihen. Suurmman osan ajasta pystyn kuitenkin hilltsemään itseni han täysin, mutta just isojen stressien purkauduttua näin on käynyt nyt sen 4 kertaa viiden vuoden aikana. Tällä kertaa olin stressannu hulluna joulusta, ja nollaaminen menikin sitten aika pahasti överiksi. :'(

"noh"
Mun mielestä sun pitäisi miehesi takia kertoa kertoa niille kavereille vähän mikä tilanne oli, ettei ne luule miehesi hakkaavan sua, sellainen naisenhakkaajan "maine" ilman todellista syytä on niin paha kun on sentään kyse vakavasta asiasta. Kerro että olit kännissä ja sekoilit.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä