Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laitoin sen pitkän rimpsun niin ei hyväksy vaikka hyväksyy kaikki muut jutut mitä pitää kortista laittaa :O Mikä se pankkikortin numero siis on? Neuvokaa tyhmää.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27759043:Kortin numero on se rimpsu siitä etupuolelta. Lisäksi pitää syöttää voimassaoloaika joka on myös etupuolella. Sitten kysytään vielä 3-numeroista turvalukua joka löytyy kortin takapuolelta sellaiselta valkoiselta alueelta eri fontilla kuin muut numerot.
Olethan maksutavoista valinnut oikean kortin eli visa/mastercard/joku muu?No niin mä laitoin. Pankkikortin numero: se pitkä rimpsu. voimassaolokuukausi, -vuosi ja tarkistenumero piti myös laittaa, nuo kolme viimeistä se hyväksyy mutta ei korttini numeroa vaikka oon yrittäny moneen kertaan ja numero on varmasti oikein. (ja korttikin on sellainen jolla voi maksaa netissä![]()
). Höh. Pitäneet jättää ostokset neettikaupan kassalle.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27759066:Olethan maksutavoista valinnut oikean kortin eli visa/mastercard/joku muu?
Ja ethän laita niitä välejä siihen numerorimpsuun vaan kaikki yhteen?
Luulen että et ole joko syöttänyt kaikkia numeroita tai sitten jonkun numeromn väärin.Olen valinnnut oikean maksutavan enkä laittanut välejä numeroihin. Ja kun ei onnistunut niin palasin vielä takaisinpäin ja kokeilin uusiksi eikä onnistu sittenkään. Jätän siis ostokset ostamatta. Sieltä saisi kyllä laskullakin mutta en halua mitään laskuja.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27759086:Luulen että et ole joko syöttänyt kaikkia numeroita tai sitten jonkun numeromn väärin.
Kortin kuvioinnista riippuen numerot voi olla hankala nähdä siitä kortista.
Tai sitten korttisi ei ole visa eikä mc.
Mikä se korttisi tarkalleen on? Visa Debit, Visa Credit, Visa Electron, Mastercard, joku muu. Visa Debitillä ei voi maksaa verkossa ja Electronillakin vain joissain paikoissa.Oon jo monta kertaa yrittänyt mutta pitänee kokeilla vielä kerran![]()
Kun mulla ei menny maksu läpi, se johtui siitä, ettei tilillä ollut riittävästi rahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27759114:Mikä se korttisi tarkalleen on? Visa Debit, Visa Credit, Visa Electron, Mastercard, joku muu. Visa Debitillä ei voi maksaa verkossa ja Electronillakin vain joissain paikoissa.
No niinhän mä teinkin ja kahteenkertaan tarkistin että on varmasti oikein.