Halvalla varmasti olet pannut useampaakin, oikeasti panemisesta, enpä usko.
Kysyin ap:ltä en sinulta!Vapaan kanan muna
Siinä huomaa ettei seksi merkitse sinulle sen enempää kuin eilispäivän lehti hesarin tilaajalle. Tarkoitus on vaan postilaatikon tursuilulla saada muut huomaamaan "kyllä meillä sentään ajantasalla ollaan, kun sanomiakin tulee lootan täyreltä" väliäkös sillä ehtiikö kukaan niitä ikinä lukemaan.
Pillu kun on tiukka niin hyvähän siihen on mällit heittää.Oletko kokenut määrän suhteen, vai laadun?
Kun ei se määrä kerro vielä mitään, saatat olla sellainen aivoton ryskyttäjä vaikka.
Itse laukean aina kun jyystän naista ja eihän se ole mun asia saada ketään laukeamaan, vai oletsä joku sellainen lahna tyyppinen nainen joka makaa ja odottaa että joku saa hänet laukeamaan ... huolehtikoon jokainen itse siitä että laukeaa.Alkuperäinen kirjoittaja hyvä kysymys;27756713:Kyllähän jyystää voi.
Mutta osaatko saada naisen laukeamaan?
eli käytännössä runkkaat naisilla..? tämäpä hienoa....Itse laukean aina kun jyystän naista ja eihän se ole mun asia saada ketään laukeamaan, vai oletsä joku sellainen lahna tyyppinen nainen joka makaa ja odottaa että joku saa hänet laukeamaan ... huolehtikoon jokainen itse siitä että laukeaa.
Olen pahoillani ettet noinkaan monen yrityksen jälkeen kellekään kelvannut.mitä mieltä
Ja kelpaatko edes tuohonkaan? Onko kaikki jääneet kerta panoksi? Ja jos olet päässyt naisen kanssa sänkyyn, niin oletko päässyt kuitenkaan loppuun asti?Et sitten muuhun kelpaa?
Panemiani naisia on hieman yli 200 ja aivan tarkkaa lukua en tiedä, mutta kuitenkin yli 200Millon oli nainen nro 200?
Muna ei ole kipee ja lukua aloin pitää alusta alkaen.Onko muna kipee?
Missä vaiheessa aloit pitämään lukua naisista?
Ei kaikki ole kertapanoja, siinä on joulossa myös ns. vakipanoja ilman minkäänlaista seurustelua.Ja kelpaatko edes tuohonkaan? Onko kaikki jääneet kerta panoksi? Ja jos olet päässyt naisen kanssa sänkyyn, niin oletko päässyt kuitenkaan loppuun asti?
Kerran ite hairahduin yhden illan juttuun ja kun hotellihuoneeseen päästiin ja vähän aikaa katoin jätkän sohlailuja, jouduin sanoon että mee kotiin vielä kasvamaan Ajoin jätkän pois ja jatkoin ite unia. Sen jälkeen on saanut yhden illan ravintola tuttavuudet jäädä.
Mutta jos ei halua mitään kotileikkejä, vaan pelkkää nussimista ... tiedä vaikka olisin polkenut sinuakin?Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757522:En tuosta määrästä ole muuten mitään mieltä, mutta herää ajatus siitä että ei välttämättä ole kovin elämä tasapainossa jos ei ole pidempiä suhteita seassa.
Hyvin mahdollistaMutta jos ei halua mitään kotileikkejä, vaan pelkkää nussimista ... tiedä vaikka olisin polkenut sinuakin?
Mä olen mies ja sä tyttö, siinä on ero. sä et nyt oikein ymmärrä näitä meidän miesten asioita.Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757562:Hyvin mahdollista
Mutta siis mulle se kertoisi vaan tosiaan siitä, että on jotain tunne-elämän vajaavaisuutta jos ei ne "kotileikit" kiinnosta kenenkään kanssa. Se ei mua haittaisi jos hakisin satunnaista seksikumppania, tuskin kiinnostaisi siinä vaiheessa edes sun nimi, mutta noin muuten pidän vähän outona että sillä panokumppanien määrällä haetaan jonkinlaista statusta.