Olen pannut yli 200 naista

• Viestiketjun aloittaja kokenut mies
  • Ensimmäinen viesti
Kokenut mies
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757596:
:D
Ymmärrän usein enempi miesten asioita, kun tyttöjen asioita..mutta mun mielestä ihan oikeaa Miestä ei mittaa panojen määrä, vaan ihan muut jutut.
Kuten sanoin sä et ymmärrä näitä meidän miesten juttuja.

Vittu jos joku nainen on jakanut itseään vaikkapa 10 miehelle , niin .... mutta jos mies on saalistanut vaikkapa sata kaatoa, niin hän on alfa ... ymmärrätkö nytkään mitä tarkoitan.

Kato mies on mies ja nainen on nainen.

Vittu jos joku nainen on jakanut itseään vaikkapa 10 miehelle , niin .... mutta jos mies on saalistanut vaikkapa sata kaatoa, niin hän on alfa ... ymmärrätkö nytkään mitä tarkoitan.

Kato mies on mies ja nainen on nainen.
No tässä vaiheessa minäkin alan olla varma siitä, että Kokenut mies ei ole vähään aikaan munaa nähnytkään :LOL:

ööööööööööööööööö
No mitä ihmeellistä tossa nyt o, jos 15 vuodessa panee 200 kanssa? eihän se tee kun noin suurinpiirtein 15 eri akkaa vuodessa..
Eri asia jos olis 200 vuoden aikana.. :D

Yäk!
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757727:
Olikos täällä mainittu panomiehen ikä?
Jos tyyppi olisi vaikka mun ikäinen, ja olisi ollut seksuaalisesti aktiivinen 16v lähtien, niin eihän se tekisi kuin yksi nainen per kuukausi.
Jos jollain ollut 200 kumppania , olkoon mies tai nainen niin kuvottavaa!

Tätä mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757947:
Niin no, mä en näe ettäkö siinä olisi minkäänlaista kuvotuksen aihetta.
Sulla on korkeankäyttöasteen moraali ja se on kuvottavaa. vaikka sinä olisit edelleenkin korkkaamaton, niin moraaliltasi olisit rappiolla

"poikia3"
Tuollaisen lausahduksen jälkeen multa ei lohkeaisi yhtään mitään.

Sitä paitsi todellinen panomies pitää huolen kyllä myös siitä, että nainen saa tyydytyksen.
Ja kun et siitä välitä, niin todellinen panomies et olekaan. Mainehan siinä menee jos ei kykene saamaan naista tyytyväiseksi.

Yhteistyössä