Olen pannut yli 200 naista

• Viestiketjun aloittaja kokenut mies
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27756791]Siinä huomaa ettei seksi merkitse sinulle sen enempää kuin eilispäivän lehti hesarin tilaajalle. Tarkoitus on vaan postilaatikon tursuilulla saada muut huomaamaan "kyllä meillä sentään ajantasalla ollaan, kun sanomiakin tulee lootan täyreltä" väliäkös sillä ehtiikö kukaan niitä ikinä lukemaan.[/QUOTE]

Päivän hauskin vertaus. :flower:

• Tykkää
Reactions: röppö
Kokenut mies
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä kysymys;27756713:
Kyllähän jyystää voi.
Mutta osaatko saada naisen laukeamaan?
Itse laukean aina kun jyystän naista ja eihän se ole mun asia saada ketään laukeamaan, vai oletsä joku sellainen lahna tyyppinen nainen joka makaa ja odottaa että joku saa hänet laukeamaan ... huolehtikoon jokainen itse siitä että laukeaa.

Et sitten muuhun kelpaa?
Ja kelpaatko edes tuohonkaan? Onko kaikki jääneet kerta panoksi? Ja jos olet päässyt naisen kanssa sänkyyn, niin oletko päässyt kuitenkaan loppuun asti?
Kerran ite hairahduin yhden illan juttuun ja kun hotellihuoneeseen päästiin ja vähän aikaa katoin jätkän sohlailuja, jouduin sanoon että mee kotiin vielä kasvamaan :D Ajoin jätkän pois ja jatkoin ite unia. Sen jälkeen on saanut yhden illan ravintola tuttavuudet jäädä.

Kokenut mies
Ja kelpaatko edes tuohonkaan? Onko kaikki jääneet kerta panoksi? Ja jos olet päässyt naisen kanssa sänkyyn, niin oletko päässyt kuitenkaan loppuun asti?
Kerran ite hairahduin yhden illan juttuun ja kun hotellihuoneeseen päästiin ja vähän aikaa katoin jätkän sohlailuja, jouduin sanoon että mee kotiin vielä kasvamaan :D Ajoin jätkän pois ja jatkoin ite unia. Sen jälkeen on saanut yhden illan ravintola tuttavuudet jäädä.
Ei kaikki ole kertapanoja, siinä on joulossa myös ns. vakipanoja ilman minkäänlaista seurustelua.

Joka kerta on mälli lentänyt, eli olen päässyt haluamaani lopputulokseen.

Turkilmas
No. Jos hakisin yhden yon panoa, niin ihan ottaisin sen itselleni sopivimman. Minkäänlaista sulkaa ei tuosta määrästä saisi hattuun, ainakaan minulta. Yhden yon panossa sillä ei olisi kuitenkaan merkitystä.

Jos taas etsisin parisuhdetta, niin saattaisinpa vetäytyä taka-alalle kun kuulisin määrästä. Minulle tuo kertoisi sitoutumisen vaikeudesta ja kenties jopa jostain viasta luonteessa. Ainakaan ihan heti ei tule mitään järkevää perustetta mieleen, että miksi on pitänyt tolleen jyystää menemään.

En yhdistäisi tuollaista panomäärää myoskään seksuaaliseen aktiivisuuteen (sitä voi toteuttaa vähemmälläkin määrällä petikumppaneita), enkä kokemukseenkaan. Itse asiassa voisin väittää sun olevan suhteellisen kokematon kun et koskaan ole päässyt pintaa syvemmälle.

Kokenut mies
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757522:
En tuosta määrästä ole muuten mitään mieltä, mutta herää ajatus siitä että ei välttämättä ole kovin elämä tasapainossa jos ei ole pidempiä suhteita seassa.
Mutta jos ei halua mitään kotileikkejä, vaan pelkkää nussimista ... tiedä vaikka olisin polkenut sinuakin?

onnetonjoulupukki
on kait noita naisia ollu yks jos toinenkin..ja pannukkin olen,mut vaihdoin silti vakisuhteeseen,joten kokemuksesta voin sanoa et säälittävää räpeltämistä ollu sullakin 200 kertaa...mut tule ihmeessä jakaa ajatuksia kanssamme kun oot saanu sen ensimmäisen naisen joka opettanu ja ollut oppilaana niin kauan et tiedät mitä toinen tahtoo,niin tiedät millaista se oikea seksiä on...kaikkihan sitä kännisiä naisia baarista saa eriasia on sen jälkeinen seksi.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Mutta jos ei halua mitään kotileikkejä, vaan pelkkää nussimista ... tiedä vaikka olisin polkenut sinuakin?
Hyvin mahdollista :rolleyes:
Mutta siis mulle se kertoisi vaan tosiaan siitä, että on jotain tunne-elämän vajaavaisuutta jos ei ne "kotileikit" kiinnosta kenenkään kanssa. Se ei mua haittaisi jos hakisin satunnaista seksikumppania, tuskin kiinnostaisi siinä vaiheessa edes sun nimi, mutta noin muuten pidän vähän outona että sillä panokumppanien määrällä haetaan jonkinlaista statusta.

Kokenut mies
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757562:
Hyvin mahdollista :rolleyes:
Mutta siis mulle se kertoisi vaan tosiaan siitä, että on jotain tunne-elämän vajaavaisuutta jos ei ne "kotileikit" kiinnosta kenenkään kanssa. Se ei mua haittaisi jos hakisin satunnaista seksikumppania, tuskin kiinnostaisi siinä vaiheessa edes sun nimi, mutta noin muuten pidän vähän outona että sillä panokumppanien määrällä haetaan jonkinlaista statusta.
Mä olen mies ja sä tyttö, siinä on ero. sä et nyt oikein ymmärrä näitä meidän miesten asioita.

Yhteistyössä