öitä :nuspus:Joo,justiinsa niin
nyt nukkumaan,jatkuu taas...Hyvää yötä:hug:
öitä :nuspus:Joo,justiinsa niin
nyt nukkumaan,jatkuu taas...Hyvää yötä:hug:
Uu, sullahan oli hyvä jouluHuomentä ja hyviä pyhiä kaikille. :wave:
Mun luona kävi 2 pukkia jo ennen aattoa.
Huomenna poika tulee muutamaksi päiväksi käymään. =)
Niin oli. Eri aikaan samana päivänä.Uu, sullahan oli hyvä joulu
Kiitos samoin sinne toiseenkin ketjuunJoulurauhaa kaikille tähänkin ketjuun. :xmas:
Onneksi nyt on ollut pakkasta niin eivät ole koko aikaa haisseet. Toisaalta ne olisi ehkä huomannut (lue haistanut) paremmin jos auto olisi lämmmin koko ajan:kiss:
Joo, varsinaista tunnelmaa oli - paluumatkalla onneksi lasti oli keveämpi ruokien ja lahjojen osalta.
Sain moitteita tyttäreltä siitä, kun se löysi penkin alta muovikassillisen mun käytettyjä urheiluvaatteita, pesemättömiä. Pitäisi ehkä hieman useimmin alkaa siivoamaan tuota ajoneuvoa.
Parempi ehkä niin. Tai en mä tiedä :xmas:Niin oli. Eri aikaan samana päivänä.
Toinen ei ainakaan olisi halunnut kimppakivaa.Parempi ehkä niin. Tai en mä tiedä :xmas:
Jaha, no sitten oli hyvä kun olivat eri aikaan =)Toinen ei ainakaan olisi halunnut kimppakivaa.
Taisi olla väärä kellonaika, et varmaan koko jouluaattoa nukkunutHyvää huomenta !
Hyvää joulupäivää.
Väsyttää, menin jo 10.30 nukkumaan ja heräsin vasta klo 10 aikoihin.
On ollu väsyttävä viikko ja väsyttävä päivä eilen.
Tänään sitten anopin luo lounaalle, ihanaa päästä valmiiseen pöytään. :heart:
Äiti joutuukin jo tänään palaamaan sairaalaan takaisin. :|
Onneksi ees tämän verran jaksoi olla kotona.
Juup, näköjään väsyksissä naputtelin väärän kellon ajan, siis 22.30. |OTaisi olla väärä kellonaika, et varmaan koko jouluaattoa nukkunut
Hyvä kun äitisi jaksoi ja pystyi aattona olla teidän kanssa.
:hug: Vomia!Juup, näköjään väsyksissä naputtelin väärän kellon ajan, siis 22.30. |O
Juuh, oli hyvä että jaksoi olla kotona tonkin verran.
Torstaina olis sitten leikkaus, joten siinäkin mielessä on hyvä että saatiin olla äidin
kanssa, jos jotain koplikaatioita sattuu tulemaan.
Kiitos :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27755467::hug: Vomia!
helou :nuspus:Hello hello hello:wave:
Mahtaako täällä vielä tänää ketään olla....
:kiss:helou :nuspus:
ihan kivasti on mennyt, lapsissa tosin on liikaa virtaa eikä ne uusilta leluilta malta mennä ulos:kiss:
Heippa ruutis mites on joulunvietto sujunut?
Kyllä ne varmaan jo huomenna innostuu ulos menemään. Mulla menny rauhallisesti,töissä ja eilen itekseni aaton viettoa,tänää kävin porukoil syömäs töiden jälkeen ja huomenna sitten enempi porukkaa.ihan kivasti on mennyt, lapsissa tosin on liikaa virtaa eikä ne uusilta leluilta malta mennä ulos
mites sulla