:wave::wave: Heips! Melko ähkyssä on tämä kinkku..
ulkoilemaan sitten vaan niin ähkykin helpottaa
:wave::wave: Heips! Melko ähkyssä on tämä kinkku..
minä en paheksu(paneksu) jos tarjoot huikanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757066:Iltaaaaaaaaa! :wave:
Nyt saatte paheksua.. Meillä meni pojat mummolaan yökyläileen ja mä meinasin tehdä muutamat glögit..
Eihän tuota tarvitse paheksua. Eihän sillä ole mitään väliä milloin yökyläilevätAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757066:Iltaaaaaaaaa! :wave:
Nyt saatte paheksua.. Meillä meni pojat mummolaan yökyläileen ja mä meinasin tehdä muutamat glögit..
En paheksu. Kunpa itse voisin tehdä samalla tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757066:Iltaaaaaaaaa! :wave:
*höyryävää glögiä, kirkkaalla lantrattuna*minä en paheksu(paneksu) jos tarjoot huikan
Tiedän kyllä ja mieluusti menivät mummolaan, niin en mä viitti potea huonoa omaatuntoa, vähiin jää ne hetket, että saatais viettää aikaa kahdenkesken ilman lapsia...Eihän tuota tarvitse paheksua. Eihän sillä ole mitään väliä milloin yökyläilevät
*kylläpä maistuukin*Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757121:*höyryävää glögiä, kirkkaalla lantrattuna*
Melkosen hyvältä kieltämättä*kylläpä maistuukin*
Onks sulla lumikolaa? jos vaikka lumitöihin menisitAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757125:Jep, lunta taas satanu perkeleesti tänään
Vihaan lunta ja lumitöitäOnks sulla lumikolaa? jos vaikka lumitöihin menisit
No voi voiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757152:Vihaan lunta ja lumitöitä
:wave: :kiss::wave:
Mun lumikiintiö on tullu täyteen tapeltuani joka vitun talvi rakennustyömailla lunta, jäätä ja pakkasta vastaan päivittäin talvisinNo voi voi
muuta espanjaan tai jonnekin muualle lämpimäänAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757165:Mun lumikiintiö on tullu täyteen tapeltuani joka vitun talvi rakennustyömailla lunta, jäätä ja pakkasta vastaan päivittäin talvisin
muuta espanjaan tai jonnekin muualle lämpimään
Mitäs ite sait?Mites joulu sujui?
Täällä muksut sai niin käsittämättömän määrän tavaraa että hoohhoi taas... :snotty: